Toon posts:

Pop-ups, banners en animaties totaal uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een progje dat banners, animaties en pop-ups blokkeert, eventueel ook vbscript en java (het is zo'n geklooi omdat telkens in IE te moeten veranderen..)

Ik zoek dus geen gaar progje dat per website vraagt of je een pop-up wilt toelaten of een progje dat gebruikt maakt met een lijst met allerlei pop-ups, ik wil gewoon niks meer doorlaten.
Geen ZoneAlarm want daar zit dan ook weer die internet monitor en de firewall bij (ook op het laagst heeft die nog effect...).

Heeft iemand tips?

Verwijderd

het is zo'n geklooi omdat telkens in IE te moeten veranderen..
Idd, Mozilla is uw vriend :)
Geen VBScript zooi, geen popups tenzij jij instelt dat ze het wel mogen :)

Verwijderd

MyIE2, Kan je helemaal naar je wensen aanpassen (Ads list en Popup list)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:14:
MyIE2, Kan je helemaal naar je wensen aanpassen (Ads list en Popup list)
Dat zijn dus lijsten met urls van ads en pop-ups die hij blokkeert? Ik wil dus echt alle pop-ups en banners weghebben, zodra ik een pop-up nodig heb zet ik de boel wel even uit ;)

Verwijderd

Download de laatste versie van Admuncher irc.secsup.org. Die blockt alle reclame en pop-ups.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 14:25 ]

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Denk eraan dat T.net/GoT het niet op prijs stelt als je hun banners blockt. (Net als veel andere sites)
Ook al wordt er niet actief gecontroleerd, heeft T.net/GoT zelfs een banbeleid tov bannerblockers.

Voor pr0n mag je het natuurlijk gebruiken ;)

In deeze zin staan drie fauten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:16:
[...]

Dat zijn dus lijsten met urls van ads en pop-ups die hij blokkeert? Ik wil dus echt alle pop-ups en banners weghebben, zodra ik een pop-up nodig heb zet ik de boel wel even uit ;)
Nee je kan bv instellen */popup/* of gewoon * het mooie is dat je ook een content filter heb zodat je bv */banner/* kunt blokken.
Pagina: 1