Ik zou binnenshuis de kabel trekken. Het plastic omhulsel van die telefoonkabel kan meestal niet zo goed tegen de hete zon in de zomer en de vrieskou in de winter.... (en dan laat ik al die regen maar even achterwege) of je moet het leuk vinden om om het jaar een nieuwe kabel te trekken

Als je het dan doet, monteer dan een PVC pijpje aan de buitenkant van de muur, om de kabel enigzins te beschermen tegen de elementen.
Het beste kun je de kabel gewoon intern doortrekken. Je kunt bij de Gamma of andere bouwmarkt een betonboor huren voor weinig. Gewoon een paar gaten boren et voila! Zaterdagochtendje klussen, en waarschijnlijk minder werk dan het monteren van een PVC pijp.... bovendien, hoe krijg je die kabel buiten?

daar moet je toch ook voor boren? Of zet je em amateurisch klem tussen het raam?
Verder kun je ook draadloos gaan. Ik heb hier zo'n telefoon met "basestation" en ik hoef overige handsets alleen nog maar in het stopcontact te steken... althans, de oplader

Je kunt zo'n basestation vaak uitbreiden met 8 of zelfs 16 units, en je hoeft dus maar 1 telefoonaansluiting te hebben. IDEAAL!