[win2k] Bluetooth Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-08 18:53
K heb laatst de desktop (muis keyboard combinatie) versie van microsoft gekocht, en wel de bluetooth versie. Ik draai nu windows 2000, en heb eigenlijk de hoop al opgegeven om dit setje aan de gang te krijgen onder windows 2000.

Heb de reviews nagelopen en daar wist men te vertellen dat je de Widcomm drivers moest installeren, maarjah, dat werkt dus alleen met een widcomm bluetooth reciever, en dus niet met de microsoft reciever.

Maar, ik kan dus ook nergens vinden of Windows 2003 Enterprise Server (msdn versie liggen) bluetooth ondersteund. en upgraden naar windows xp voel ik eigenlijk niet zo heel veel voor.

Wie o wie weet dit of heeft heel toevallig dit setje onder win2k draaiende (wat ik eigenlijk wel prefereer).

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 21:20

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ga er maar vanuit dat Windows 2003 ES alle hardware standaard herkent die Windows XP ook herkent, en maybe zelfs wel ietsje meer. Dus je kan gerust upgraden naar dat OS, ook bluetooth gaat er onder draaien :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 23:30

Floor-is

5.2

Volgens mij is de ondersteuning van BlueTooth in win2k erbarmelijk slecht en in XP juist weer goed, daarom zou je dus voor XP moeten kiezen.

Maar staat er op de doos of op de CD ofzo niet ergens iets dat het onder bepaalde OS-en wel of niet werkt? Lijkt me dat als ze het verkopen, het ook moet werken en eisen om dan maar te upgraden is werkelijk kul natuurlijk.

Bericht hierboven

• Sa1
Volgens MS moet je als je Windows XP gebruikt SP1 hebben geinstalleerd (bluetooth update enzo). In nieuws: Microsoft Bluetooth Wireless Optical Desktop review wordt door René vd Veen gemeldt dat andere versies van Windows mogelijk zijn.
Even een quote uit die thread:

Euhm, lees eens goed.

Alles waar USB in werkt, werkt dit setje ook. Maar wanneer je XP hebt moet je SP1 erop hebben staan. Dus niet alleen een kale Windows XP. Onder 2000 etc. doet hij het gewoon.
Echter kom ik er niet uit, er wordt doorverwezen door gebruikers naar widcomm drivers, maar die wekren dus niet met de reciever.

Ben alleen bang wanneer ik upgrade naar Windows 2003, dat ie gewoon weer heerlijk bot de melding geeft dat het besturingsysteem niet overeenkomt met de drivers. Je kan de drivers nog niet los van MS website downloaden. Windows XP heb ik echt geen trek in, ivm die ruk ipstack enzo...

[ Voor 31% gewijzigd door Sa1 op 08-04-2003 14:04 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Meer iets voor Overige Hardware :)

GT => OH.

• Sa1
Nou, lekker kut dus, heb nu maar winxp geinstalleerd.. omdat nix anders werkt
Pagina: 1