Toon posts:

iemand die mij kan helpen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

effe een vraagje kan iemand mij uitleggen hoe je een email adress retired en wat het presies inhoud. EN hoericht je een sub team op???

bedankt alvast

Verwijderd

een subteam is niets anders dan meerdere mensen die op 1 e-mail adres flushen met dat retiren kan ik je niet helpen zou niet weten hoe dat moet :) :)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt. maar als je op een email adress flushed? kan kan je toch niet je eigen stats bij houden?

Jons

Verwijderd

jons

het retire-en van een e-mail-adres kun je op je eigen stats pagina van D.net

je moet dan op "edit your information" klikken

* je e-mail adres invullen en het wachtwoord wat je van D.net hebt gekregen, helemaal onderaan de pagina staat dan het zinnetje over het retire-en.
* het houdt in dat je helemaal stopt met grazen op dat e-mail-adres, ga je op een nieuw adres verder dan zal dat adres al je eerder gegraasde blokjes erbij krijgen :)

als je met meerdere personen op 1 e-mail-adres wilt flushen is het handig om op 1 van je pc-tjes een perproxy te draaien, die zorgt ervoor dat alle pc-tjes daar de WU's kunnen fetchen/flushen en zo kun je toch bijhouden wie-wat-waar-en-hoeveel doet

suc6

Verwijderd

Topicstarter
bedankt,
maar nog effe een vraagje hoe zet je dan zo'n perproxy op???

Jons

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:11

Floor-is

5.2

Moeie ff nieuwe topic over openen, er zijn zat mensen die het weten, maar die kijken vnml naar de topic zo van "perproxy probleempje, HELP, HElp hel..."

Ook op IRC kan je dit vragen trouwens.

Maareuh suc6

/me out ©

Bericht hierboven

Pagina: 1