Toon posts:

met camera beeldscherm filmen...help!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik wil graag in een spel een stukje opnemen. Gelukkig heb ik een Geforce 4 ti 4200 met tv-out. Ik had dus in gedachte om mijn Grundig DLC 1000 camera hierop aan te koppelen...maar wat heb ik hiervoor nodig..welke kabels...software..en is het mogelijk met deze camera?

Als dit niet kan, is het dan mogelijk om met een videorecorder alles op te nemen?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:17

Exterazzo

Qeasy

Ik heb de TV out van mijn videokaart aangesluiten op de videorecorder. Zo kan ik alles wat van de computer komt gewoon opnemen met de videorecorder (en een lege band natuurlijk :) ) Het is wel allemaal niet zo scherp, maar een spel maakt niet uit. Een divx of dvd is zo goed over te nemen op VHS

Audentia

Verwijderd

Wel even Macrovision uitschakelen in de drivers van je videokaart. :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik heb hier thuis een videorecorder geen stereo..maar een mono kan dit?
Wat voor kabels heb ik hiervoor nodig?
En hoe krijg ik het beeld op de videoband weer op m'n pc?

alvast bedankt :)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:17

Exterazzo

Qeasy

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 12:23:
Okay ik heb hier thuis een videorecorder geen stereo..maar een mono kan dit?
Wat voor kabels heb ik hiervoor nodig?
En hoe krijg ik het beeld op de videoband weer op m'n pc?

alvast bedankt :)
Ik heb een scart aansluiting achter op mijn videorecorder. Dan moet je een verloopstukje van scart naar tulp aansluiting hebben. Dan gewoon een kabeltje van de geluidskaart naar het verloopstukje en van de tv out naar het verloop stukje.

Van de videoband terug op de pc zetten, dan zul je Video-in op je videokaart moeten hebbe. Hoe dat werkt weet ik niet, ik heb het wel maar nog nooit gebruikt :)

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor je snelle reactie :)

ik heb geen video-in ...dus dan zal ik toch met een camera moeten gaan klooien omdat ik dan beschik over firewire en dan alles kan editen...Misschien is er nog iemand hier op t forum die weet hoe het met een camera moet?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
mmm misschien screen capture dat dat dan al voldoende is?!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Pagina: 1