[Word] Exacte positionering mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 20:35
Ik heb een probleempje, ik moet vanuit Visual Basic een aantal velden vullen op een acceptgiroformulier. Het is gewoon een A4 formaat formulier waarop een acceptgiro is gedrukt die je af kan scheuren.

Het velden vullen gaat goed, ik gebruik hiervoor bookmarks (bladwijzers). Ik kan tabellen vullen, gaat ook goed. Maar nu het volgende... Ik moet het bedrag op de acceptgiro zetten, maar hoe geef ik in Word een bookmark op plaats x,y op de mm nauwkeurig?!? De tabel kan één of meer regels hebben dus kan ik niet gewoon tabstops plaatsen. Kan het wel eigenlijk?

Verwijderd

Ik zou proberen een textbox neer te zetten in het document. Volgens mij kun je textboxen wel precies plaatsen.

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Probeer het inderdaad maar eens met zo'n textbox. Is misschien niet het mooiste, maar het zal zeker werken.

Zoeken naar AddTextbox in VBE

Link: Microsoft Developer Network

[ Voor 35% gewijzigd door CoRrRan op 08-04-2003 12:16 . Reden: Link toegevoegd ]

-- == Alta Alatis Patent == --

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 20:35
Hé thanx!

Ik heb het nu werkend, ik heb gewoon een textbox gemaakt en op de goede plek geschoven met ctrl en cursortoetsen. Daarin een bookmark geplaatst en het gaat as 'n tiet!!! :)