xMouse
Ik vond die demo van DF2 eigenlijk leuker.
De vijanden blijven even dom, grafisch lopen ze toch wel iets achter bij de concurenten, maar 't blijft toch grappig met Multiplayer.
De vijanden blijven even dom, grafisch lopen ze toch wel iets achter bij de concurenten, maar 't blijft toch grappig met Multiplayer.
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ik heb 'm zelf al 1,5 week en vind 'm super. De campaign was echter vrij kort, 19 missies, die ik in 2 dagen uit had gespeeld (NORMAL mode), maar op NovaWorld is het echt fun!
Hij komt officieel op 23 november uit.
Hij komt officieel op 23 november uit.
Verwijderd
Ik ben clanleader van @NL
nl.squads.nl enne, het enigste waar ik echt van baalt is dat er bij Df3 geen gras meer is, alles is vervangen door een D3D omgeving. Df2 had voxels enzo, was wel lelijker, maar je hat wel gras
nl.squads.nl enne, het enigste waar ik echt van baalt is dat er bij Df3 geen gras meer is, alles is vervangen door een D3D omgeving. Df2 had voxels enzo, was wel lelijker, maar je hat wel gras
Verwijderd
ehh, de DF3 ngine gebruikt nogsteeds voxels hoor, zo glooiend krijg je heuveltjes niet met triangles zonder gigantische performance verlies. de voxeltjes zijn alleen D3d accelerated.
Gras is idd jammer, dat sneaken was wel leuk.
performance hit was wel te overzien geweest denk ik.
ff goed lezen xMouse:
23ste ligt ie in de winkel is er gezegd.
Gras is idd jammer, dat sneaken was wel leuk.
performance hit was wel te overzien geweest denk ik.
ff goed lezen xMouse:
23ste ligt ie in de winkel is er gezegd.
Oke, dat stond er inderdaad al, ff met de ogen geknipperd.
We hebben met een beetje mazzel weer wat te spelen dit weekend:)
We hebben met een beetje mazzel weer wat te spelen dit weekend:)
xMouse
Verwijderd
Als je DF Land Warrior demo leuk vond zou ik je aanraden om de demo van "Project GI: I'm going in" te downen bij Eidos Interactive, da's pas vet
Pagina: 1