IBM HDD 40 GB Gecrashed?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 21:02
Afgelopen week startte ik mijn pc op, maar hij kwam niet verder dan het laadscherm van windows xp..
Nu maakt mijn harddisk ook een raar geluid.. Net alsof er iets over de schijf heensleept..

Zou ik daarop nog gewoon garantie kunnen krijgen, zo ja waar kan ik die achterhalen?
Schijf is ong. 2 1/2 jaar oud..

't is een IBM

Verwijderd

Op de hd zelf staat een serienummer oid.....kijk op de site van IBM en zoek naar RMA...zul je vast wel iets vinden ;)

Ibm staat bekend om de brakke hd'tjes....dus ik denk dat die van jou ook niet meer lang te leven heeft....

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 09:17

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

Je kunt het altijd proberen, gewoon even op de site van ibm kijken.. volgens mij zat er 3 jaar garantie op. Ik heb zelf ook 'n 40GB harddisk van IBM terug laten sturen (via de pc-winkel). Het nadeel was alleen dat ze daar 'n dikke 4 maanden over deden. Achteraf zeiden ze bij de winkel dat het 'n stuk sneller was gegaan als ik het zelf had gedaan.. maargoed :)

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 21:02
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 10:30:
Op de hd zelf staat een serienummer oid.....kijk op de site van IBM en zoek naar RMA...zul je vast wel iets vinden ;)

Ibm staat bekend om de brakke hd'tjes....dus ik denk dat die van jou ook niet meer lang te leven heeft....
Hij leeft ook niet echt meer nee.. als ik in windows zit en heb de schijf als slave gezet.. kan ik ook niet in mijn stations komen.. Dan zegt ie dat de stations niet geformatteerd zijn en vraagt hij of ik ze wil formatteren.

Ook loopt het systeem dan erg traag als de hdd erin zit.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003), daarin staan de antwoorden :z
Laat dit een les zijn om in het vervolg éérst de FAQ's na te gaan eer je een topic opent :)

Dit topic is gesloten.