Toon posts:

postcodes bij wijkcentrale

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een mogelijkheid om de postcodes te achterhalen die aan een wijkcentrale hangen.
Ik heb de namen van de wijkcentrales maar ik moet hier de postcodes bij hebben.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar KPN maar nog nix trug ontvangen.

Verwijderd

Probeer het eens met social engeneering.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-04 09:22

evaarties

Powerball @ 12.582

Hmmz.. toevallig vorige week een site gezien waar je kon kijken op welke centrale je zit.... zal ff zoeken of ik de URL nog kan vinden.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 23:50
Als het er niet teveel zijn kan ik MISSCHIEN ff voor je kijken.. aangezien ik bij een bbned/kpn epacity authorized provider stage loop

Verwijderd

Topicstarter
die ene link heb ik:
spike.oli.tudelft.nl/adsl
maar om dat allemaal na te trekken :S

en Rzorhead als je zou willen het zijn er vijf
Het gaat om speerpunt locaties van bbned:
- Hrl-Hbk
- Mt-C
- Hrl-Hlb
- Et
- Mt-Ksb

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 10:11 ]

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-04 09:22

evaarties

Powerball @ 12.582

Ja die bedoelde ik.. kon hem zelf niet meer vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Razorhead heb je nog iets kunnen vinden...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Beetje rommelige site, maar ik denk dat je dit nodig hebt?

http://zjuul.net/~jules/telefooncentrales.txt

Of bedoel je de postcodes die een bepaalde centrale BEDIEND? Want dat is een veel moeilijker verhaal.... aangezien sommige postcodes op een 20 km lange rijkstraatweg zitten en onder meerdere centrales vallen, of op het platteland uitkomen waarbij de boer op 10 km van de centrale dezelfde postcode heeft als een dorpsbewoner die toevallig aan dezelfde straat woont :D

Je moet bij de postcode check ook altijd een HUISNUMMER invullen dus je hebt denk ik ook alle huisnummers nodig :)

[ Voor 12% gewijzigd door maartena op 08-04-2003 21:29 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
maartena schreef op 08 April 2003 @ 21:27:

Je moet bij de postcode check ook altijd een HUISNUMMER invullen dus je hebt denk ik ook alle huisnummers nodig :)
Maar die zijn natuurlijk bekend als series, niet als individuele nummers.

Verwijderd

Topicstarter
die lijst had ik al :S
ik kan wel alles handmatig gaan nakijken maar dat schiet niet op.
er moet tog een manier zijn om zo'n db te kunnen benaderen en de postcodes aan een bepaalde wijkcentrale te kunnen zien. (volgens mij kan razorhead dat wel)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:50

qless

...vraag maar...

Waarom heb je dat nodig?

Website
Vliegende camera's: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Landbased camera's: Canon R6, Canon 5d2
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• jochemd
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:26:
er moet tog een manier zijn om zo'n db te kunnen benaderen en de postcodes aan een bepaalde wijkcentrale te kunnen zien. (volgens mij kan razorhead dat wel)
Je zou eens een keer via een contactformulier iemand die een website heeft hierover kunnen benaderen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een kaart met de postcodes van NL gekregen, maar hier kom ik ook niet zo ver mee :)
www.postcode.nl/index.php?PageID=99

• jochemd
Vul nou gewoon dat formulier in.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Hoe wil je de informatie gebruiken? Als het namelijk gaat om de beschikbaarheid van ADSL heb je aan alleen postcodes lang niet genoeg. Er zijn waarschijnlijk telefooncentrales die naast de eigen plaats ook het 10km verderop gelegen dorp serveren van telefonie omdat er maar 500 man wonen :) Nu zullen die postcodes wel bij die centrale in die plaats horen, maar ADSL krijgen ze toch echt niet :) Om van stadsgedeelten met glasvezel (zoals in Amersfoort) maar niet te spreken....

Als het om ADSL krijg je behoorlijk foutieve informatie. Zelfs al zou je elk van de 1500+ centrales in Nederland omsingelen met een 5km circel zodat je alle postcodes binnen de 5km limiet van ADSL kunt gaan invullen (handmatig uiteraard) dan nog heb je geen complete informatie.

Maar goed, als je ons nou eens verteld wat je nou precies wilt, dat helpt mischien :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1