Toon posts:

[win98]Pc-Anywhere problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is alsvolgt:

Onze vertegewoordigers die bellen vanuit het buitenland in en dat doen ze via PC-Anywhere, de machine waarop PC-Anywhere geinstalled is draait op Windows 98.
De laptops die draaien ook onder windows 98.

Nu is het geval dat ze wel kunnen inbellen, maar geen files kunnen overzenden en dat is nu juist wel de bedoeling.

Ik heb de instellingen gechecked en naar mijn mening is dat allemaal oke, ik dacht eerst dat het aan de encryptie lag, maar dat was ook niet het geval.

Heeft iemand een idee, want het vrij lastig zo!!!

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die hier een oplossing voor weet :'( _/-\o_

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:01:
Is er niemand die hier een oplossing voor weet :'( _/-\o_
Wel redelijk snel om nu al een schopje te geven :P Maar misschien iets meer info... wordt er rechtstreeks ingebeld op de PC's of via TCP/IP (internet), analoog of anders, welke versie van PcAnywhere, krijg je een foutmelding of een ander symptoom op het moment dat je File Transfer probeert? :)

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt inderdaad rechtstreeks ingebeld d.m.v. ISDN, we werken met PC-Anywhere versie 8 waar de update versie 8.02 overheen is gezet.
Foutmeldingen krijg ik niet, maar zodra ik een file transfer wil doen, van bijvb twee bestanden dan gaat de eerste soms goed en hangt hij bij de tweede.
Dit was voorheen altijd wel goed.

Verwijderd

Wat is de reden dat er ingebeld wordt en waarom is voor pcAnywhere gekozen ?

Is er nog iets verandert in de laatste tijd ?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 08:34 ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:57
Heb ik ook gehad. PcAnywhere 10 installeren en alles werkt!

(is trouwens 'compatibel' met versie 8 )

[ Voor 37% gewijzigd door Witte op 09-04-2003 10:09 ]

Houdoe

Verwijderd

Of het met 8 kan weet ik niet maar het kan wel met 10. Ik doe het dagelijks.

Verwijderd

Topicstarter
De reden dat er ingebeld wordt is vrij simpel, de vertegenwoordigers die zenden op deze manier hun orders over, vanuit het buitenland. Waarom er voor Pc-Anywhere gekozen is tsja.....

PC-Anywhere versie 10, oke maar het zou hier toch ook mee moeten werken, vooral omdat het ook goed gewerkt heeft.
Pagina: 1