Ecteinascidin schreef op 08 April 2003 @ 17:09:
Het ligt er een beetje aan. Als Techna bij HP heeft gewerkt en 'm afraadt, dan weet je voldoende. Er zijn bepaalde mensen die dingen kunnen aanraden of afraden, al naar gelang de status deze mensen hebben. Van FLipz weet je dus iig zeker dat een HP-printer onder Linux draait.
Ik denk dat je alleen iets ononderbouwd persoonlijk kan aanraden als je een trackrecord op dat gebied hebt.
/me is overigens, na een afwezigheid van ruim 10 maanden weer terug.
En goh, wat heb ik TMF gemist....
Hey long time no see. Good to see ya ! 10 maanden is lang !
at het geen flamebait is zijn we het allang over eens, maar welke score vind jezelf terecht?
0-overbodig of 1-behulpzaam (dat schreef ik ook al

)
De gemiddelde mens zal het overbodig vinden, de mensen die zuiver afgaan op een mening van een ander zullen het behulpzaam vinden, de mensen die slim zijn, die snappen waarom flipz deze post, en dus de conclusie trekken dat HP uit het genoemde rijtje printerfabrikanten de beste linuxsupport geeft zulllen het ook behulpzaam vinden.
In zo'n twijfelgeval wil ik oon nog wel eens kijken naar het aantal reacties in een draad. Staan er 100 in, dat is deze overbodig, staan er 10 in is deze behulpzaam.
/me vond het een mooie reactie om eens de moderators hier te laten nadenken.
Punten doe ik het nooit voor.
Mooie binnenkomer om te stellen dat de post van Flipz direct betekent dat die HP iig ook onder Linux draait.
Sommige mensen zijn gewoon slimmer dan anderen. En inderdaad, HP heeft goede Linux support.
http://hp.sourceforge.net/
edit: +0.40: Informatief, mooie beoordeling !
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 09-04-2003 09:42
]