Toon posts:

sommige moderators...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=742443

moet dat niet of 0-overbodig of 1-behulpzaam zijn?

Bij deze wil ik de moderator die Flipz een flamebait heeft gegeven hartelijk danken voor zijn gulle bijdrage. Als deze zich bekend zou willen maken : graag !

/me vraagt zich af of de moderator uberhaupt naar de reactie heeft gekeken of dat hij alleen kijkend naar de naam van de poster (Flipz) zijn oordeel heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh, ja, wat denk je zelf?
Vuistregel: "HP = goed" klopt wel, maar dat je er zelf 1 hebt als onderbouwing?
IMHO typische reactie wat tussen [0,1] thuishoort.

/me heeft betere posten van Flipz gezien.
En voor deze keer vrees ik dat de Linux-rode-lap geen LM-stier heeft aangetrokken. Ik vermoedt een Amerikaanse afzwaaier oid.

/me kijkt het ff aan om het in een [0,1]domein te kunnen handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
mwoach, ik vind 'm wel een 1 of een 0 waard, maar een flamebait :? no way :/

Mikado, het gaat 'm geloof ik ook niet om de score, maar om de flamebait moderatie :)

[ Voor 37% gewijzigd door Renegade op 08-04-2003 09:55 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet in tags.
ALs je een -1 inzichtvol of +4 flamebait krijgt boeit werkelijk niemand, het gaat om die +4 of -1.
Zal wel een gevalletje scrollwheel zijn. Flamebaittag is iig niet echt gebruikelijk.

/me vind wel dat zoiets een keer uitgezocht moet worden. -> todo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 20:07

botoo

💀 too old to die young

Geen flamebait Flipz, maar ik kan het ook geen bijster informatieve post :+ noemen (het is slechts een persoonlijke mening).

Wmb mag 'ie op 0 gemodereerd komen, staat nu op +1 gemodereerd, dus * botoo geeft er eenmalig(!) een -1 overwaardeerd aan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NIet echt een reactie waarvan ik kan zeggen dat ie een toevoegende waarde heeft, maar ook weer niet dat er iets/iemand de grond in wordt gestampt. Een +1 informatief van mij. Naar het standaard niveau :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Hier maakt het voor mij niet extreem veel uit of deze reactie vaststaat op 0 of op 1 beiden kunnen gebruikt worden. hier zal ik dan ook geen moderatie aan toekennen. hiernaast heb ik ook voor hp gewerkt en heb ik nogal een vaste mening over de hp producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Hier ben ik heel makkelijk in: ik kan iedereen een printer van HP aanraden. Heb er zelf ook een natuurlijk, de psc 2110.
Sorry broeders in het kwaad (a.k.a. Molice :+ ) maar als we ononderbouwde persoonlijke meningen als standaardniveau willen hebben dan staat de FP in no time vol met "ikke dit" en "ikke dat", volgens mij is dat niet de bedoeling.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

(jarig!)
Het ligt er een beetje aan. Als Techna bij HP heeft gewerkt en 'm afraadt, dan weet je voldoende. Er zijn bepaalde mensen die dingen kunnen aanraden of afraden, al naar gelang de status deze mensen hebben. Van FLipz weet je dus iig zeker dat een HP-printer onder Linux draait.

Ik denk dat je alleen iets ononderbouwd persoonlijk kan aanraden als je een trackrecord op dat gebied hebt.

* Delerium is overigens, na een afwezigheid van ruim 10 maanden weer terug.
En goh, wat heb ik TMF gemist....

[ Voor 4% gewijzigd door Delerium op 08-04-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ecteinascidin schreef op 08 April 2003 @ 17:09:
Het ligt er een beetje aan. Als Techna bij HP heeft gewerkt en 'm afraadt, dan weet je voldoende. Er zijn bepaalde mensen die dingen kunnen aanraden of afraden, al naar gelang de status deze mensen hebben. Van FLipz weet je dus iig zeker dat een HP-printer onder Linux draait.

Ik denk dat je alleen iets ononderbouwd persoonlijk kan aanraden als je een trackrecord op dat gebied hebt.

* KeX is overigens, na een afwezigheid van ruim 10 maanden weer terug.
HOI!!! WB

:)

Over de reactie, duidelijk dat de flamebait uitdeler de plank nogal misslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Het ligt er een beetje aan. Als Teckna :P bij HP heeft gewerkt en 'm afraadt, dan weet je voldoende. Er zijn bepaalde mensen die dingen kunnen aanraden of afraden, al naar gelang de status deze mensen hebben. Van FLipz weet je dus iig zeker dat een HP-printer onder Linux draait.

* Teckna is overigens, na een afwezigheid van ruim 10 maanden weer terug.
welkom terug :-) overigens, ik raad niet iedere printer af, bedrijfsprinters doen het goed, maar probeer jij nu maar eens goede ondersteuning te vinden voor je anderhalf jaar oude printer, of een nieuwe thuisprinter. (voor de thuisprinter is zo ongeveer al het vaste excuus ingeburgerd bij de printersupport voor particulieren dat het aan de chipset ligt, welke chipset je ook hebt) daarnaast heeft hp nog het 'gouden' inkt gevoel. en zijn de low budget printers ook daadwerkelijk low budget. probeer hem maar langer dan een jaar werkende te houden... maargoed, dat was mijn rant op de hp printers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

(jarig!)
Teckna schreef op 08 April 2003 @ 17:46:
...daarnaast heeft hp nog het 'gouden' inkt gevoel.....
* Delerium oefent nog op namen.... :+

Je bedoelt dat HP op de inkt alleen al 10 miljard euro winst heeft geboekt in 5 jaar tijd.
Tja, als het product maar goed is zeggen we dan maar .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ecteinascidin schreef op 08 April 2003 @ 17:53:
[...]

* Teckna oefent nog op namen.... :+

Je bedoelt dat HP op de inkt alleen al 10 miljard euro winst heeft geboekt in 5 jaar tijd.
Tja, als het product maar goed is zeggen we dan maar .....
mja ook dat, en dat ze nog steeds de prijzen van deze inkt gewoonweg kunstmatig hoog houden, zo duur hoeft die printerinkt helemaal niet te zijn. * Teckna betaald liever een hoger bedrag voor een printer en normale prijzen voor het inkt dan andersom. maar niet alleen hp heeft hier last van, zowat ieder bedrijf dat printers maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Teckna schreef op 08 april 2003 @ 17:57:
[...]

mja ook dat, en dat ze nog steeds de prijzen van deze inkt gewoonweg kunstmatig hoog houden, zo duur hoeft die printerinkt helemaal niet te zijn. * Teckna betaald liever een hoger bedrag voor een printer en normale prijzen voor het inkt dan andersom. maar niet alleen hp heeft hier last van, zowat ieder bedrijf dat printers maakt.
Het is de bekende salestruuk hè. Maak desnoods verlies op de vaste aankoop en verdubbel je marge op de variabelen. Printers en spelcomputers zijn wel de bekendste voorbeelden van het binden met een lokkertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex ontweek op 08 April 2003 @ 17:14 de stelling betreffende 0 of 1:
Over de reactie, duidelijk dat de flamebait uitdeler de plank nogal misslaat.
Ja?
en mogen we dan nu uw final verdict aanschouwen?

En FlipZemanova zelf?
Wat vind jij je reactie waard?
dat het geen flamebait is zijn we het allang over eens, maar welke score vind jezelf terecht?

* botoo :D
WB :)

Mooie binnenkomer om te stellen dat de post van Flipz direct betekent dat die HP iig ook onder Linux draait.
* botoo kaatst direct een vraag terug:
moeten moderators met dergelijke in-crowd achtergrond informatie rekening houden?

offtopic:
Gelukkig zijn sommige gebruiken nog niet verdwenen op /16,
dusseuh . . .
Hoest met Ecteinascidin?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 08 april 2003 @ 19:21:
[...]
Ja?
en mogen we dan nu uw final verdict aanschouwen?
[...]
Leek me niet noodzakelijk, dat hij op [0,1] gepast zou zijn is al wel duidelijk. Mijn persoonlijke voorkeur is nul, om de simpele reden dat ik een aanrader met als argument "heb ik ook" niet echt interessant, informatief of behulpzaam vind. Dus bij deze. ;)

En eigenlijk was het niet meer dan een ontopic vermelding bij het feit dat ik blij was dat ik hier ecteinascidin weer rond zag huppelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

/me is overigens, na een afwezigheid van ruim 10 maanden weer terug.
Hey long time no see. Good to see ya ! 10 maanden is lang !
at het geen flamebait is zijn we het allang over eens, maar welke score vind jezelf terecht?
0-overbodig of 1-behulpzaam (dat schreef ik ook al :P )

De gemiddelde mens zal het overbodig vinden, de mensen die zuiver afgaan op een mening van een ander zullen het behulpzaam vinden, de mensen die slim zijn, die snappen waarom flipz deze post, en dus de conclusie trekken dat HP uit het genoemde rijtje printerfabrikanten de beste linuxsupport geeft zulllen het ook behulpzaam vinden.

In zo'n twijfelgeval wil ik oon nog wel eens kijken naar het aantal reacties in een draad. Staan er 100 in, dat is deze overbodig, staan er 10 in is deze behulpzaam.

/me vond het een mooie reactie om eens de moderators hier te laten nadenken.
Punten doe ik het nooit voor.
Mooie binnenkomer om te stellen dat de post van Flipz direct betekent dat die HP iig ook onder Linux draait.
Sommige mensen zijn gewoon slimmer dan anderen. En inderdaad, HP heeft goede Linux support.

http://hp.sourceforge.net/

edit: +0.40: Informatief, mooie beoordeling !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:39:
Sommige mensen zijn gewoon slimmer dan anderen. En inderdaad, HP heeft goede Linux support.

http://hp.sourceforge.net/
Waarom plant je die link nou net niet in je reactie? :o 8)7
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zemanova legde botoo op 09 April 2003 @ 09:39 geduldig nogmaals iets uit:
0-overbodig of 1-behulpzaam (dat schreef ik ook al :P )
oeps :o 8)7
Sommige mensen zijn gewoon slimmer dan anderen.
ja, ja, peper het er nog maar een keer in :'(
naja, laten we het positief bekijken, FlipZemanova stelt me weer niet teleur :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 09:39:
[...]

inmiddels "Totaal: 0.64 / 11x"

zet er dan ook bij "ook hebben ze goede linux ondersteuning >> zie sourgeforce, <link> " wordt je posting ineens een stuk informatiever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 09 april 2003 @ 10:44:
[...]

inmiddels "Totaal: 0.64 / 11x"

zet er dan ook bij "ook hebben ze goede linux ondersteuning >> zie sourgeforce, <link> " wordt je posting ineens een stuk informatiever!
bij deze een link toegevoegd. :)

Ik heb wat geleerd vandaag en ik hoop een aantal moderators ook:
ja, ja, peper het er nog maar een keer in
Ik doelde er niet op dat er mensen zijn die dommer zijn, maar dat er mensen zijn die slimmer zijn. !

Ecteinascidin geeft heel mooi aan waarom goede reacties over het algemeen laag beoordeeld worden: De moderator ziet het nut er niet altijd van in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22

mvds

Totally awesome!

* mvds is overigens, na een afwezigheid van ruim 10 maanden weer terug.
Dude! Dat is lang geleden :) WB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fliz/Zemanova, dit heeft natuurlijk niets met slimmer zijn te maken, alleen de mensen die jou kennen, zullen deze conclusie kunnen trekken. Met de edit erbij vind ik het een goede +2 informatief, zonder edit een 0 overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 15:40:
Fliz/Zemanova, dit heeft natuurlijk niets met slimmer zijn te maken, alleen de mensen die jou kennen, zullen deze conclusie kunnen trekken. Met de edit erbij vind ik het een goede +2 informatief, zonder edit een 0 overbodig.
Oh ik dacht dat iedereen mij wel kende >:) Maar je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:53:
[...]

Oh ik dacht dat iedereen mij wel kende >:) Maar je hebt gelijk
flipzemanova? wiesda?
Pagina: 1