Winex geeft [b]zelf[/b] instalatie error.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Oke na 3 dagen zoeken en een gesloten topic (en kwaad mailtje naar betreffende modje) probeer ik het nog maar een keer met maar eens extra aangeduid waar het nu omgaat.

Ik wilde winex gaan instaleren via cvs, maar ik kom er niet uit hoe ik verder moet omdat de instalatie tijdens het afinstaleren van winex een fout geeft, waar ik niets mee kan aanvangen.

code:
1
2
3
4
Invalid path 'c:\windows' for windows directory: does not exist
Perhaps you have not properly edited or created your Wine configuration file.
This is (supposed to be) '/root/.wine/config'
Registry install failed.

Allemaal leuk en aardig die foutmelding, maar de config file word dus tijdens die instalatie gegenereerd en kan ik dus niet van te voren aanpassen.

Probeer ik dat na de instalatie en voer ik de install opnieuw uit om de registry install af te kunnen maken word de door mij aangepaste config net zo hard weer overschreven door de standaard config. Geeft ik aan dat ik niet wil dat de config word overschreven breekt de instalatie af en kan ik dus nog niets :(

via google krijg ik geen antwoord op hoe deze error te omzeilen is, of de link is een 404 pagina op de wine site of in het chinees of er word geen oplossing aangedragen voor dit probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Slaiter op 08-04-2003 08:07 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Zoals ik in mijn vorige sluitmsg ook al zei, je moet zelf de config file aanpassen en een aantal directories maken en vervolgens kun je wine gebruiken (mkdir -p /root/.wine/.transgaming/c_drive/windows/system32 ; wine someapp.exe). Op slot.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 08:39 ]

Dit topic is gesloten.