Ik gebruik DVDMaestro en vind dit echt een geweldig pakket voor DVD authoring. Bij het opstarten van DVDMaestro krijg ik echter de melding: 'real time preview functionality will not be available because no decoders have been detected'. Dit is een beetje lastig omdat het af en toe best handig is als je eens een preview kan doen. Helemaal als je met aparte audio en video sporen werkt.
Op mijn computer heb ik ook wat andere software staan, zoals PowerDVD, TmpgEnc etc. In mediaplayer kan ik alle mpeg2 files die ik maak netjes bekijken, dus blijkbaar kan mediaplayer een goeie codec vinden. Ook bsplayer doet het fijn met mpeg2 files.
Heeft iemand een idee wat DVDMaestro precies zoekt als hij het over een decoder heeft?
Op mijn computer heb ik ook wat andere software staan, zoals PowerDVD, TmpgEnc etc. In mediaplayer kan ik alle mpeg2 files die ik maak netjes bekijken, dus blijkbaar kan mediaplayer een goeie codec vinden. Ook bsplayer doet het fijn met mpeg2 files.
Heeft iemand een idee wat DVDMaestro precies zoekt als hij het over een decoder heeft?