ati radeon vivo op z'n einde?

Pagina: 1
Acties:

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb nu dit kaartje zo n 1.5 jaar en ik krijg nu vastlopers bij opengl games zoals quake(urban terror), heb normaal de videokaart 20% ge-oced, nu dus even niet en ik heb ook andere drivers geprobeerd(omega, ouder xp dirvers etc), maar volgens mij krijg ik nog steeds vastlopers, het geluid blijft dan hangen en beeld ook. soms krijg ik bij het opstarten geen beeld. weet iemand waar het aan kan liggen?

___________________________*

Verwijderd

Kijk is even of je fannetje nog draait, het komt op mij over als een temperatuurprobleem.

• koper137
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:41:
Kijk is even of je fannetje nog draait, het komt op mij over als een temperatuurprobleem.
jep

maarre ik heb het bij bv ut2k3 niet, dan 800*600 alles high, en nergens last van...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Test het eens met je kast open, of probeer eens andere drivers. Het is nog llang niet zeker dat je kaart kapot is :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:12
OpenGL spellen lopen vast, installeer dan eens de nieuwste versie van OpenGL. www.opengl.com was het volgens mij gewoon :)
Andere dingen zijn, reinstall van games, Direct X 9.0 proberen, Windows updaten, spellen updaten.

The devil is in the details.

• koper137
met kastje open had ik er geen last meer van, heb nu maar een 8cm fan erin gezet...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zit er misschien veel stof in/op de heatsink waardoor de fan niet meer voldoende kan koelen? Probeer het dan wat schoon te maken :)
Pagina: 1