Toon posts:

Whoeha !!! Nummer1 !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is toch echt gebeurd , we staan weer op 1 . Die PhF heeft waarschijnlijk de project priority op OGR staan :) :) :) . Nou hopen dat het zo blijft .

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Yeah, nu kun je zien wat AnandTech waard is :) maar vooral dat DPC toch echt de beste is op dit moment :) :)

en we groeien nog steeds :)

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

ik ondersteun alle vreugde uitingen van harte :) en hoop dat het van lange duur mag zijn

yieeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa
}:O( denk hier een koe bij :+)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

ze hebben een nieuwe proxy-versie uitgebracht die oude clients weer op RC5 laat draaien ipv OGR.
Aangezien de PF Afbeeldingslocatie: http://www.blimmel.demon.nl/spul/phf.gif waarschijnlijk met clients van vóór 459 (corr) draait, zullen die koetjes weer de kop richten de RC5-baaltjes draaien.... en zal AT Afbeeldingslocatie: http://www.blimmel.demon.nl/spul/at-ta.gif TA weer op de 1e plaats belanden :(

Join TeamBVD!

Verwijderd

blimmel

zoals ik al zei: ik hoop dat het van lange duur mag zijn, ik realiseer me terdege dat het niet altijd feest blijft/kan zijn en als de PF in de gaten heeft dat ie met OGR meedoet i.p.v. RC5 hij waarschijnlijk zijn zeilen bij zal zetten :(

maar weer eens een dag op de 1ste plaats geeft zo'n lekker gevoel ;)

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47
Hebben die 24000 blokje van mijn persoonlijke flushje toch nog geholpen. :) :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Kun je wel zien of de PF evt een trojan is van AT. Dan zal ie nooit meer normaal over kunnen stappen naar RC5 aangezien ie dan nooit zijn koetjes kan updaten. Hooguit kan ie weer opnieuw beginnen met koetjes rond te strooien van de nieuwe versie.

[removed]

Pagina: 1