Het is toch echt gebeurd , we staan weer op 1 . Die PhF heeft waarschijnlijk de project priority op OGR staan
. Nou hopen dat het zo blijft .
Yeah, nu kun je zien wat AnandTech waard is
maar vooral dat DPC toch echt de beste is op dit moment

en we groeien nog steeds
en we groeien nog steeds
One's never alone with a rubber duck.
Verwijderd
ik ondersteun alle vreugde uitingen van harte
en hoop dat het van lange duur mag zijn
yieeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa
}:O( denk hier een koe bij
)
yieeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa
}:O( denk hier een koe bij
ze hebben een nieuwe proxy-versie uitgebracht die oude clients weer op RC5 laat draaien ipv OGR.
Aangezien de PF
waarschijnlijk met clients van vóór 459 (corr) draait, zullen die koetjes weer de kop richten de RC5-baaltjes draaien.... en zal AT
TA weer op de 1e plaats belanden
Aangezien de PF
waarschijnlijk met clients van vóór 459 (corr) draait, zullen die koetjes weer de kop richten de RC5-baaltjes draaien.... en zal AT
TA weer op de 1e plaats belanden Verwijderd
blimmel
zoals ik al zei: ik hoop dat het van lange duur mag zijn, ik realiseer me terdege dat het niet altijd feest blijft/kan zijn en als de PF in de gaten heeft dat ie met OGR meedoet i.p.v. RC5 hij waarschijnlijk zijn zeilen bij zal zetten
maar weer eens een dag op de 1ste plaats geeft zo'n lekker gevoel
zoals ik al zei: ik hoop dat het van lange duur mag zijn, ik realiseer me terdege dat het niet altijd feest blijft/kan zijn en als de PF in de gaten heeft dat ie met OGR meedoet i.p.v. RC5 hij waarschijnlijk zijn zeilen bij zal zetten
maar weer eens een dag op de 1ste plaats geeft zo'n lekker gevoel
Hebben die 24000 blokje van mijn persoonlijke flushje toch nog geholpen.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Kun je wel zien of de PF evt een trojan is van AT. Dan zal ie nooit meer normaal over kunnen stappen naar RC5 aangezien ie dan nooit zijn koetjes kan updaten. Hooguit kan ie weer opnieuw beginnen met koetjes rond te strooien van de nieuwe versie.
[removed]
Pagina: 1