Hoi allen,
Ik heb vandaag zojuist een nieuw image gemaakt van een win98 client systeem dat wordt gebruikt op een Middelbare School. Daarin zitten een aantal restrictions voor de leerlingen. Hieronder volgt een lijstje met de aanpassingen die ik heb aangebracht. Heeft er iemand nog ideetjes dat ik kan toepassen of zijn er dingen die ik over het hoofd hebt gezien?
1. Poledit gebruikt om alleen progs te kunnen runnen dat ik heb aangegeven. Control Panel, printer remove ermee disabled Bureablad aanpassing uit etc.
2. Internet Opties uitgeschakeld.
3. Windows Verkenner uitgeschakeld inclusief windows+E toets disabled.
4. Mappen op de C hidden gemaakt behalve Mijn Documenten daarna mapopties uitgeschakeld om de hidden mappen niet meer te kunnen weergeven.
5. Illusion 99 erop gezet zodat de pc na gebruik van de computer weer netjes in houdige staat wordt teruggezet.
6. F8 tijdens boot uitgeschakeld.
7. CTRL toets ingedrukt tijdens het booten uitgeschakeld.
8. Leerlingen kunnen niet op het netwerk.
9. Bepaalde sites geblokkeerd met Internet Explorer (Internet Restricties)
10. Uitvoeren is disabled. evenals Zoeken.
11. Bios wachtwoord erop.
12. Booten van floppy or cd is niet mogelijk.
Dat was het ongeveer
Ik heb vandaag zojuist een nieuw image gemaakt van een win98 client systeem dat wordt gebruikt op een Middelbare School. Daarin zitten een aantal restrictions voor de leerlingen. Hieronder volgt een lijstje met de aanpassingen die ik heb aangebracht. Heeft er iemand nog ideetjes dat ik kan toepassen of zijn er dingen die ik over het hoofd hebt gezien?
1. Poledit gebruikt om alleen progs te kunnen runnen dat ik heb aangegeven. Control Panel, printer remove ermee disabled Bureablad aanpassing uit etc.
2. Internet Opties uitgeschakeld.
3. Windows Verkenner uitgeschakeld inclusief windows+E toets disabled.
4. Mappen op de C hidden gemaakt behalve Mijn Documenten daarna mapopties uitgeschakeld om de hidden mappen niet meer te kunnen weergeven.
5. Illusion 99 erop gezet zodat de pc na gebruik van de computer weer netjes in houdige staat wordt teruggezet.
6. F8 tijdens boot uitgeschakeld.
7. CTRL toets ingedrukt tijdens het booten uitgeschakeld.
8. Leerlingen kunnen niet op het netwerk.
9. Bepaalde sites geblokkeerd met Internet Explorer (Internet Restricties)
10. Uitvoeren is disabled. evenals Zoeken.
11. Bios wachtwoord erop.
12. Booten van floppy or cd is niet mogelijk.
Dat was het ongeveer
[ Voor 4% gewijzigd door mpie op 07-04-2003 22:42 ]
Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!