FokForum laat Internet Explorer crashen

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
De topic is wel duidelijk lijkt mij. Het gekke is dat wanneer ik gelijk de URL van een posting op het forum invoer, er niets misgaat...

Ik had dit al eerder onder Win98Se met IE5.5, en nu ook weer onder WinMe (een schone installatie). Kent iemand dit probleem?

omniscale.nl

Verwijderd

Euh, nee, sorry ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Is bekend ja...

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33
Bij mij had dit te maken met het feit dat ik Getright had geinstalleerd staan. Deze kan je gewoon blijven gebruiken, maar je moet dan wel even "click monitoring" uitzetten..
(Getright configuration, tabblad Monitor)

Hoop dat je hier wat aan hebt..

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja! Ik heb PRECIES datzelfde probleem! :(:(:(

Ik moet dan via CTRL+ALT+DEL dat scherm weer afsluiten, anders blijft internet explorer hangen.... ik weet ook niet waar het aan ligt. Dat van GetRight heb ik geprobeerd, maar dat werkt ook niet.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Ik denk niet dat het met GetRight te maken heeft, het gebeurt namelijk ook als die uit staat...

omniscale.nl

Verwijderd

ik had het dus met ns 4.75 en lager dat got en fok hing

toen ie, deden beide sites het gewoon goed en nu met ns 4.76 doet ie het weer dus gelukkig geen ie meer :)

• DarkTide
  • Niet online
got doet het perfect alleen fok niet...

wel links naar topics doen het maar bijv. http://www.fokforum.nl niet :(

Verwijderd

Jep, hiero hetzelfde probleem (winME met IE5.5). Fokforum.nl heb ik al een hele tijd niet meer gezien, de rest van het forum wel :)

Een oplossing zou wel heel welkom zijn . . .

edit:
typo

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik had dat ook. Ik heb het opgelost door IE op nieuw te installen....samen met windows 98 se :(

Ach ga je er toch weg, is net zo makkelijk. Er is zo'n gezeik op dat forum.... :r

• DarkTide
  • Niet online
ik zal een meeltje naar fok zelf schrijven........... ;(
Pagina: 1