Toon posts:

SN41G2 Rear Speaker prob

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ps: had eerst bij moederborden etc gepost :S sorrie.

Ik heb hier een Nforce 2 bareboneTje staan, en ik heb al search gebruik maat daar werd ik ook niet wijzer van, ik heb een Z560 speaker setje, ma ik krijg voor me god die 4 speakers niet aant werken.. alleen maar 2 rear speakers, en niet de front speakers. Who can help me ?

Verwijderd

Topicstarter
bleh ik help altijd ander, maar niemand mij :( ik ben teleurgesteld

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

JWO

als je nou eerst ff een goede duidelijke startpost had gemaakt, waarin je meer info mee neemt, en wat je al hebt gedaan enz... dan zou er misschien wel op gereageerd worden

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 11:38

bl33d

I love the smell of Napalm..

Geen idee :)

Maar kan je misschien niet in de software instellen hoeveel speakers je wilt gebruiken? Heb hier een SBLive liggen, niet echt te vergelijken met jouw setup misschien. Maar hier moet ik ook aangeven dat ik 4speakers gebruik voor m'n surround.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het juist in me software zo ingesteld 4 speakers, maar het werkt gewoon niet :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

Weleens van de taal nederlands gehoord? Weleens gehoord dat topic kicken binnen 24h niet wordt gewaardeerd? Heb je je front en rear al eens omgedraaid om uit te sluiten dat het niet aan je kabeltjes ligt?

Kortom, open eens een normaal topic in normaal nederlands, waarin je duidelijk en rustig je probleem omschrijf en specifiek aangeeft wat je al ingesteld hebt, want dit kan je gewoon zelf instellen of je kabel is stuk of je speakers zijn stuk, en dat kan je gewoon zelf door dingen om te draaien uitzoeken.

Kan je dat niet, dan zit je op tweakers.net misschien wel op de verkeerde plaats...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.