ik schrik me dood...

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:22
... van de xbox advertentie :| Krijg ineens allemaal geluid (ik dacht dat tnet zowieso geen geluid-ads wilde hebben op de FP?) en de advertentie is moeilijk weg te klikken :/ Ik snap dat Tweakers.net inkomsten moet genereren uit banners, maar moet dat nou zo, over alles heen? Liever een vierkantje ofzo :|

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik krijg hem zo gauw niet op mijn scherm getoverd. Dat is wel jammer want wil hem ook wel ervaren....

Ontopic:
Je bent de zoveelste discussie begonnen die nergens op uitloopt. De Orange reclame vond men niet goed, nu de Xbox-reclame. Het blijft feit dat T.net het nodig heeft en met zulke grote dure lelijke kromme reclames soms wel enkele maanden aan geld zat heeft om van 'rond te komen'. Ik heb me er dus al bij neergelegd en ga binnenkort een abbo aanschaffen...

[ Voor 2% gewijzigd door Alex op 07-04-2003 21:27 . Reden: typo ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je het over een banner bovenaan de pagina, rechts op de pagina of elders?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik heb na een flink aantal refreshes nergens last van. Is het zo'n irritant geval dat even de hele pagina in beslag neemt? Daar heeft mijn browser meestal niet zo'n last van, dus dat kan ik niet met je delen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 07-04-2003 21:29 ]

Zoef

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geluid in een banner is nie goed, tenzij * Daniel hier een uitzondering voor heeft gemaakt zoals de Windows XP bannercampagne vorig jaar. Daar zat helaas ook geluid in, maar bracht wel een mooi bedrag op :).

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 11:24
Ik vond die Orange reclame niets mis mee als ik eerlijk ben, ik was eindelijk blij dat er weer eens wat adverteerders waren. (en vervolgens acuut T-mobile)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Maakt ie geluid als je er iets mee doet (iets aanklikt ofzo), of echt meteen zodra ie laadt?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

Kid Buu

Huh, Pietje?

Zodra hij laadt, ik kreeg hem net ook bij gamer.nl

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Ik kreeg hem daarnet ook, wat een irritand geluid en dan denk je waar komt dat weer vandaan...

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 18:32
Wouter Tinus schreef op 07 April 2003 @ 21:54:
Maakt ie geluid als je er iets mee doet (iets aanklikt ofzo), of echt meteen zodra ie laadt?
het is de reclame van xbox, je ziet in de groene fluoride kleuren van xbox een hoofd langzaam verschijnen, en flikkeren alsof deze onder stroom staat, hierna maakt het hoofd een 'gillend' geluid... hiervoor hoef je niet op iets geklikt te hebben, deze laad meteen, overigens lijkt het een one time a day banner/popup. de hoofd verschijnt bovenop de standaard text vermoedelijk op de 350x350 zoals ik het vlug heb kunnen zien/herinneren. tergelijk is de banner xbox banner op de 480x60 locatie bovenin de pagina.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik probeer er nu achter te komen of dat geluid echt de bedoeling is, maar omdat ik nu ga slapen weet ik dat ws. morgen pas :). Misschien dat Daniël of Femme ondertussen wel duidelijkheid kan verschaffen.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:38
Ik kreeg em niet op de frontpage, maar wel op gamer.nl.. het was dat jullie er over geschreven hadden, anders was ik me ook doodgeschrokken :(

http://specs.tweak.to/5253

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik kreeg hem toen ik naar mijn gallery homepage ging. Ik ergerde me enorm eraan, maar er is maar één ding dat telt, en dat telt in zowat de hele internetwereld:

Als je niet betaalt heb je niets te eisen. Wil je zelf bepalen wat je op je scherm krijgt, dan moet je er ook maar voor dokken. Niet klagen dus, het is lullig, maar helaas wel waar: hoe irritanter reclames, hoe meer geld ze opbrengen. En dat zorgt er voor dat iedereen gratis elke dag T.net kan bekijken :) _/-\o_
Kiezen of delen dus... ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier hoeft de wekker vanochtend iig niet meer gezet te worden :Y)
Aangezien ik dus net wakker was had ik niet in de gaten dat mijn boxen 'vol' open stonden.

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Ik zag dat kreng net ook voorbij komen, dacht al wat is dit nou weer voor troep! :(

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~highking/fijne_vriend.jpg

Niet echt netjes om ziets dwars over de content van T.net te zetten...

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Er staat gelukkig een sluitknopje onderaan. Dat is beter dan dat je hethele verhaaltje af moet wachten en dat hij dan vervolgens pas verdwijnt...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat we deze draad voor de overzichtelijkheid maar even sluiten, verderpraten kan in Belachelijk veel reclame in de content op frontpage!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.