Toon posts:

Downloads Controleren en Instellingen verbergen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede-GoTters

Ik heb 2 vragen, de eerste is de volgende:

Ik zit in een netwerk met 2 andere mensen, nu hebben zoeken we een programma waarin je kan zien hoeveel iemand download en upload, een soort van programma waar iedereen op kan inloggen met een eventueel gebruikersnaam + wachtwoord. Ik bedoel niet zo'n programma zoals: DUmeter. Maar echt een programma wat alles bijhoud.

Nu vraag 2:

Mijn mede-computer gebruikers weten niet echt goed hoe ze hun computer moeten gebruiken, nu moet ik zowt enkele maand alles weer oplossen wat hun aangepast hebben. Op school heeft de netwerkbeheerder alles beveiligd voor scholieren. Ook krijg je bij opstarten een scherm waarin je bijvoorbeeld alleen applicaties zoals Word, Paint enz. opstarten en niet naar confifuratie scherm kan gaan, of naar deze compu.
Ik weet dat het programma bestaat alleen weet niet waar het eventueel te downloaden is (ik heb het liefst dat het free-ware is)

BvD..

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 12:52

mutsje

Certified Prutser

wat heb je zelf al lopen uitzoeken. er zijn genoeg topics over policys op GOT die je nodig hebt om instellingen dicht te bouwen cq hidden te maken.....

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Voor het onzichtbaar maken can configscherm enz heb ik al een programma gevonden:

TweakUI

Nu nog even opzoeken waar ik het kan downloaden. Ben er eindelijk ook achter hoe je shares onzichtbaar kan maken door het $ teken. Nu nog zo'nn soort van download meter en dan ben ik klaar!