• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Plaats hier je verzoek om een (freeware) app of game voor de Palm OS!

Eigenaar van domoticavergelijken.info

• MidnightMotion
Ik ben zelf op zoek naar een soort Tv Gids waarbij je kanalen kan toevoegen en zelf je favoriete programma's op kan slaan, en het belangrijkste : Een alarm als het programma begint (Dit kan ik dus nergens (Freeware) vinden...)

Iemand die een dergelijk programmatje kent?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:15

FastBunny

Give it the Works !

Probeer eens Avantgo met een site met een tv gids ? Alleen een proggie ervoor zelf schrijven ben ik bang of het is er al maar dan niet gratis

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• MidnightMotion
FastBunny schreef op 07 April 2003 @ 21:09:
Probeer eens Avantgo met een site met een tv gids ? Alleen een proggie ervoor zelf schrijven ben ik bang of het is er al maar dan niet gratis
Ik hoef niet te syncen met een online gids oid, gewoon zelf toevoegen als een soort reminder zoals in adresboek is voldoende.

Zelf proggen wil ik ook nog een keer doen maar als het er al is lijkt me dat wat overbodige moeite, bovendien sta ik niet te springen om in C te programmeren...

Verwijderd

MidnightMotion schreef op 07 april 2003 @ 21:06:
Ik ben zelf op zoek naar een soort Tv Gids waarbij je kanalen kan toevoegen en zelf je favoriete programma's op kan slaan, en het belangrijkste : Een alarm als het programma begint (Dit kan ik dus nergens (Freeware) vinden...)

Iemand die een dergelijk programmatje kent?
Helemaal mooi zou het zijn als zo'n app ook ingevoerde Showview-codes uit een TV-gids zou herkennen (of juist genereren). Het algoritme voor Showview hebben ze zover ik weet nagenoeg helemaal ontcijferd. Zoek maar eens rond met Google of Google Groups.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 21:19 ]

• MidnightMotion
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:19:
[...]

Helemaal mooi zou het zijn als zo'n app ook ingevoerde Showview-codes uit een TV-gids zou herkennen (of juist genereren). Het algoritme voor Showview hebben ze zover ik weet nagenoeg helemaal ontcijferd. Zoek maar eens rond met Google of Google Groups.
Ik begin het jammer te vinden dat ik nooit zo goed opgelet heb bij C-programmeren op school :) Misschien toch maar eens gaan proberen... Maar liever: Iemand die een bestaand programmaatje kent!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

Tarin

Just plain weird.

Ik ben zelf groot fan van Lemmings (surprise...) op de Palm, ik moet nog eens de extra levels zien te bestellen ofzo..

Verder zijn DrawIt, AvantGo (pda.tweakers.net, voor in de trein :D) en DocumentsToGo ideaal.
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:19:
[...]

En dat dan koppelen aan de werking van de videorecorderafstandsbediening (learning mode :?), zodat je alleen maar je Palm voor de vcr hoeft te houden, en zo de info naar het ding kan beamen :)

[ Voor 1% gewijzigd door Tarin op 08-04-2003 12:45 . Reden: typo inc. ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-02 22:31

jvdb1975

tsja.........

wat dacht je van het invoeren van dat soort entries in je agenda? dan kun je er meteen een reminder aanvast koppelen

• MidnightMotion
jvdb1975 schreef op 08 april 2003 @ 14:52:
wat dacht je van het invoeren van dat soort entries in je agenda? dan kun je er meteen een reminder aanvast koppelen
Zo heb ik het nu ook maar dat word een puinhoop, bovendien voert het niet handig in.

ps. Ik ben intussen aan t ontwikkelen geslagen met PocketStudio, benieuwd hoe dat gaat lopen.... Mocht het wat worden zijn jullie de eerste die het horen

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-02 22:31

jvdb1975

tsja.........

pocketstudio??? wasda?

Verwijderd

Voor een tv gids moet je eens kijken op

http://pdaclub.nl/tvgids/help.php

Die is echt super! (wel voor AvantGo)

Verwijderd

http://www.palmclub.nl/

staat een hele zooi..

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Google staat ook een hele zooi :?

Ik krijg als het goed is deze week 1,3 gig aan ppc apps...maar dat gaat via via en weet dus niet echt waar dat vandaan komt...

• Lost-Viking
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-01 15:16

Lost-Viking

Log off, Live Life

Een keer wat anders leuk : http://membres.lycos.fr/palmfun/

PalmaSutra 2 :9~
And enter here into the virtual world of PalmaSutra,
the little illustrated KamaSutra...
Pagina: 1