Eigenaar van domoticavergelijken.info
Iemand die een dergelijk programmatje kent?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik hoef niet te syncen met een online gids oid, gewoon zelf toevoegen als een soort reminder zoals in adresboek is voldoende.FastBunny schreef op 07 April 2003 @ 21:09:
Probeer eens Avantgo met een site met een tv gids ? Alleen een proggie ervoor zelf schrijven ben ik bang of het is er al maar dan niet gratis
Zelf proggen wil ik ook nog een keer doen maar als het er al is lijkt me dat wat overbodige moeite, bovendien sta ik niet te springen om in C te programmeren...
Verwijderd
Helemaal mooi zou het zijn als zo'n app ook ingevoerde Showview-codes uit een TV-gids zou herkennen (of juist genereren). Het algoritme voor Showview hebben ze zover ik weet nagenoeg helemaal ontcijferd. Zoek maar eens rond met Google of Google Groups.MidnightMotion schreef op 07 april 2003 @ 21:06:
Ik ben zelf op zoek naar een soort Tv Gids waarbij je kanalen kan toevoegen en zelf je favoriete programma's op kan slaan, en het belangrijkste : Een alarm als het programma begint (Dit kan ik dus nergens (Freeware) vinden...)
Iemand die een dergelijk programmatje kent?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 21:19 ]
Ik begin het jammer te vinden dat ik nooit zo goed opgelet heb bij C-programmeren op schoolVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:19:
[...]
Helemaal mooi zou het zijn als zo'n app ook ingevoerde Showview-codes uit een TV-gids zou herkennen (of juist genereren). Het algoritme voor Showview hebben ze zover ik weet nagenoeg helemaal ontcijferd. Zoek maar eens rond met Google of Google Groups.
Verder zijn DrawIt, AvantGo (pda.tweakers.net, voor in de trein
En dat dan koppelen aan de werking van de videorecorderafstandsbediening (learning modeVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:19:
[...]
Helemaal mooi zou het zijn als zo'n app ook ingevoerde Showview-codes uit een TV-gids zou herkennen (of juist genereren). Het algoritme voor Showview hebben ze zover ik weet nagenoeg helemaal ontcijferd. Zoek maar eens rond met Google of Google Groups.
[ Voor 1% gewijzigd door Tarin op 08-04-2003 12:45 . Reden: typo inc. ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Zo heb ik het nu ook maar dat word een puinhoop, bovendien voert het niet handig in.jvdb1975 schreef op 08 april 2003 @ 14:52:
wat dacht je van het invoeren van dat soort entries in je agenda? dan kun je er meteen een reminder aanvast koppelen
ps. Ik ben intussen aan t ontwikkelen geslagen met PocketStudio, benieuwd hoe dat gaat lopen.... Mocht het wat worden zijn jullie de eerste die het horen
Verwijderd
http://pdaclub.nl/tvgids/help.php
Die is echt super! (wel voor AvantGo)
Ik krijg als het goed is deze week 1,3 gig aan ppc apps...maar dat gaat via via en weet dus niet echt waar dat vandaan komt...
PalmaSutra 2
And enter here into the virtual world of PalmaSutra,
the little illustrated KamaSutra...