Toon posts:

Via Intranet site KazaA besturen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een intranet site gemaakt waarmee ik kan bekijken welke downloads actief zijn, een download starten (commando op client, executie op server) maar nu was mijn vraag of ik ook een kazaa download kan starten vanuit een IE omgeving met PHP, MySQL ondersteuning?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
Laat eens zien wat je al geprobeerd hebt, waar je al naar gezocht hebt, kortom, wat je eigen inspanningen tot nu toe geweest zijn?

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

[off-topic EN miereneuken]
3733, dat mooje adres verne*kt de layout van GoT een heel ietsie pietsie.
[/off-topic EN miereneuken]
ik ben echt SLECHT.
Maar ik zou heel graag willen zien wat je al gemaakt hebt, vind ik eigelijk wel heel gaaf, en extreem nuttig btw. (heb je topic ge-Bookmarked)
edit:
bedankt voor die bloe.. ehm, voor het aanpassen :D

[ Voor 10% gewijzigd door KompjoeFriek op 10-04-2003 18:26 . Reden: omdat 3733 het heeft aangepast ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Ik zal die url ff aanpassen, staat i.d nogal raar

Ik zal even kijken of ik het online kan zetten (is namelijk MySQL, PHP enz.o)
Ik heb bij google, altavista, tucows, download.com en scriptsearch.com gezocht maar niets gevonden.
ook de tweaker search levert niks op.
Ik heb ook geprobeerd om in VB de *.dll's in te laden maar daar wordt ik niet echt wijzer van (incl.usief foutmeldingen)

Verwijderd

Al enige vooruitgang?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de server nogal goed beveilligd en kan de php bestanden niet van mijn eigen ftp servertje downloaden. Ik wacht nu op de memorystick die mijn server password vrij maakt zodat ik bij mijn gegevens kan komen (de php code)

Ik kan wel vertellen dat er een standaart download script gemaakt wordt op het moment dat je op een *.zip *.exe *.mp3 bestand clickt (verborgen frame houdt dat bij)
Dat download scriptje wordt in de MySQL database gezet en om de 6 seconden worden er op de server max. 15 scriptjes uitgevoert die dan de download starten. De map kiest hij zelf
en na een speciaal tooltje te hebben gedownload (is waarschijnlijk Warez... denk ik) start de download automatisch.
Ik zal dus nog wachten op mijn memorystick om mijn server te unlocken...

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 11:59
Het heeft inmiddels lang genoeg geduurd, dat wachten ;)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 22:54
Jermaine: ik weet niet wat je bedoeling is, maar het is nogal onzinnig om oude topics met dergelijke nutteloze replies omhoog te schoppen.
P&W is de huiskamer niet.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.