[Voda-iZi] Aanmelden voor Vizzavi gaat nie meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Vizzavi is overgenomen door Vodafone, alle account van mensen met andere GSM-providers zijn gecanceld. Oke, kan ik inkomen...

...maar laat een vriend van mij nu net een Vodafone iZi GO pakket hebben gekocht (alleen sim) en hij wil natuurlijk ook 2 gratis smsjes per dag, via Vizzavi.

We kunnen alleen geen enkele manier op de site vinden om hem aan te melden...Iemand een idee?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

nieuws: Vizzavi-accounts zonder Vodafone-abo worden beëindigd
Was gewoon te vinden.

En ze hebben nu tijdelijk een ledenstop, en in de toekomst zou het weer voor prepaids beschikbaar moeten komen, hoor ik net :)

[ Voor 55% gewijzigd door intoxicated op 07-04-2003 20:22 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 19:56
Vizzavi heeft op dit moment een ledenstop, hierdoor kan je jezelf nu niet aanmelden, wat jammer is aangezien de vizzavi verbinding de enige toegestane verbinding is die vodafone toelaat alszijnde dataverkeer, wel is deze ledenstop enkel tijdelijk en zal op het moment dat er een goede oplossing is gevonden voor o.a. de registratie (oracle, ldap & database van vodafone klanten) enkel voor vodafone gebruikers, inclues de gebruikers die geporteerd zijn van andere providers zonder problemen kunnen aanmelden, ook gezien het feit dat oud vizzavi zich nog goed moet aanpassen sinds de vodafone migratie speelt hierbij een rol. het is ook nog onduidelijk hoelang dit precies duurt. dus geduld is een schone zaak...

Dit topic is gesloten.