Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Ik gok deze, want die staat momenteel op de FP.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Daar weten we nog niets mee aangezien XviD.org enkel sources uitbrengt. Zoals in de commentaar bij de meukposting staat, zijn er verschillende binaries van de codec te vinden op het internet. Dus de TS zou duidelijk moeten aangeven welke compile hij juist gebruikt heeft en wat hij nog zoal geïnstalleerd heeft van codecs en filters.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Waaah! Zoek en gij zult vinden dat u de duivel in huis hebt gehaaldVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:50:
Welke XviD codec heb je gebruikt ?
Ik gebruik zelf die van Nimo en hij werkt perfect
Er zijn mensen die fatale fouten hebben gekregen, en hun gehele systeem hebben moeten reinstallen om de problemen te verhelpen. Als ik jou was zou ik maar hopen dat alles nog zo perfect blijft, of dat je die zooi er meteen vanaf gooit. (zie bijv. www.doom9.net forum)
Ik heb dat Nimo pack er laatst ook afgegooid omdat het allemaal brak werkte.. Als ik alle codecs apart installeer zijn ze bij mij pas echt beschikbaar in de Software.
Ik gebruik nu de XviD codec die hier staat (wel eerst alle oude benden eraf gooien):
http://www.moviecodec.com/download/codecs.shtml
Ik gebruik nu de XviD codec die hier staat (wel eerst alle oude benden eraf gooien):
http://www.moviecodec.com/download/codecs.shtml
Wees consequent, maar niet altijd
ok ik probeer ff die nieuwe codecs.
Maar het blijft vaag dat ie met de huidige codec het wél goed doet via Windows Media Player 9 (ook geluid), maar weer niet via BSPlayer en andere (bv. DivXPlayer Alpha) ...
Maar het blijft vaag dat ie met de huidige codec het wél goed doet via Windows Media Player 9 (ook geluid), maar weer niet via BSPlayer en andere (bv. DivXPlayer Alpha) ...
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
Ik heb er geen last van, ik ga geen filmpjes kijken op een 19" beeldscherm 
Ik kan het wel ... gewoon gebruik gemaakt van nimo codec pack (deed ik vroeger altijd ivm SVCD's maken)
Nu doe ik geen moeite meer om SVCD's te branden, gemodde X-box -> XBMP2.3 -> XviD met 5.1 speelt ie netjes af, en ja, hij flikkerd er ook ECHT 5.1 uit ook
ondertitels ff d/l en soms vind ik het nog BETER als DVD 
( omdat de kwaliteit van zowel geluid en beeld + ondertitels gelijk zijn, maar de omvang vele malen kleiner is
)
PS: wil je een DIRECTE link van die forum geven van www.doom9.net , kheb ff rond zitten neuzen en heb het niet 1 2 3 (bier) kunnen vinden terwijl ik daar vroeger redelijk vaak kwam (allemaal mooie codecjes en proggies voor A/V editen/converteren
)
Ik kan het wel ... gewoon gebruik gemaakt van nimo codec pack (deed ik vroeger altijd ivm SVCD's maken)
Nu doe ik geen moeite meer om SVCD's te branden, gemodde X-box -> XBMP2.3 -> XviD met 5.1 speelt ie netjes af, en ja, hij flikkerd er ook ECHT 5.1 uit ook
( omdat de kwaliteit van zowel geluid en beeld + ondertitels gelijk zijn, maar de omvang vele malen kleiner is
PS: wil je een DIRECTE link van die forum geven van www.doom9.net , kheb ff rond zitten neuzen en heb het niet 1 2 3 (bier) kunnen vinden terwijl ik daar vroeger redelijk vaak kwam (allemaal mooie codecjes en proggies voor A/V editen/converteren
Pagina: 1