[CM] dr.lowtune's custom cube..PICS!

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:06
Casemod by dr.lowtune, how-to, met plaatjes uiteraard.

Het idee was om mijn eigen custom case te bouwen. Na veel leeswerk in CME (vooral de topics van resettim) had ik een ontwerpje in mijn hoofd. Na wat schets en denkwerk besloot ik (hoe origineel) een kubus te maken. Ik stelde als voorwaarde dat ie stiller moest zijn dan mijn huidige case, en niet teveel mag kosten. Bovendien wilde ik alles zelf maken, dus geen werk uitbesteden.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunehoutaftekenen.JPG

een plankje berkentriplex waar ik de zijden van de kubus heb afgetekend. De kubus heeft het formaat 40x40x40, dikte van het hout is 6,5 mm. Mocht je deze case ook willen maken, dan moet je dus 2 planken van 40x 40, 2 planken van 38,7x40 en 2 planken van 38,7x38,7 maken ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunezaagwerk.JPG
Vervolgens met de hand zagen (ja ja, klassiek hoor), met een oude zaag op een oude workmate. Na het zagen meteen de zijden schaven en schuren…

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunecirkel.JPG
Uiteraard wilde ik er windows in hebben, 4 in totaal. Nu kan je natuurlijk met een passer gaan klooien, maar je kan ook gewoon een groot bord uit je keukenkast pakken en daarmee aan de haal gaan. Gevolg is dat je een perfect ronde cirkel op elke zijde hebt en ze zijn ook nog eens allemaal even groot. Diameter van dit bord was 24cm. Met deze afmetingen werd het gebruik van acrylglas ook lekker goedkoop. Een plaatje van 100x50 cm kost 9,95 euro. Per window heb je maar 25x25cm nodig, dus kan 8 windows maken voor 9,95 euro. (heb nu dus genoeg plexi over voor nog zo’n case, of voor mijn volgende project)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunecasepreview.JPG
Even passen en meten of het allemaal wel klopt……

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunelakken.JPG
Nu vond ik zilver een beetje standaard worden en zwart ook. Ik wilde wat “expressiefs”, iets “eigens”, “vernieuwends” :P dus ik besloot maar op zoek te gaan in huis naar lak. Ik vond “HEMA vloerlak, extra slijtvast”…yeah! Een extra groot blik, mijn pa gebruikte het toch niet meer, dus gratis lak….geweldig!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunedrivebays.JPG
Nu moest deze case natuurlijk ook voorzien worden van drive bays. En die zie je dus hierboven. Ik had nog een oude drivebay uit een oude kast liggen dus heb er een mooi frontje over gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtuneknoppen.JPG
Een keertje op het forum gezien, meteen zelf in gebruik genomen: schakelaars op de achterkant! Op de achterkant zitten ook de LM317 schakelingen waarmee ik traploos het toerental(eigenlijk voltage) van de casefans kan regelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtuneraamrubbers.JPG
Uiteraard was mijn case niet af zonder raamrubbers. Echte raamrubbers heb ik niet gebruikt, in plaats daarvan heb ik een oude gitaarkabel gebruikt om eenzelfde effect te creeren en volgens mij is dat aardig gelukt…(gitaarkabel is zeer flexibel en makkelijk te vormen)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunecasetag.JPG
Uiteraard wilde ik ook een merkje op mijn case hebben. Een oud stukje aluminium en een boormachine :x geven dit resultaat..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunefinal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunefinal2.jpg
de case, helemaal af.

Kosten:
Berkentriplex, 2 platen van 60x120cm = 13,10
Acrylglas, 1 plaat 50x100cm = 9,95
Vurenhout hoekprofiel 2 latjes = 7,50
Vurenhout 18x18mm 1 latje 2,70 meter = 2,35
Schroefjes, zelftap 12mm = 0,99
M4 imbus boutjes + moertje en ringetjes = 3,55
Setje verchroomde handvatten = 3,44
Totaal = 40,89 (lijkt mij zeer netjes)

De volgende zaken had ik al liggen:
2x80mm fan
1x92mm fan
2 schakelingen met een lm317
2 CCFL’s
Hier en daar nog wat vurenhoutlatjes (want je hebt eigenlijk ongeveer 320cm nodig)
Vloerlak (HEMA ownage) lekker goedkoop, evengoed als hoogglans transparante lak, goedkoper, slijtvaster maar wel in een grote verpakking ;)
Stroom/gitaarkabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

woei ik ben de eerste :)

zeer mooi gelukt :) je ziet weinig hout vind ik. het model is zoals al is gezegd is een grote versie van T-Mug zijn case, maarja die had jij niet gezien..

verder alles netjes afgewerkt kortom toppie :)

gaat ie nog een kleurtje krijgen of blijft ie zo?

[ Voor 85% gewijzigd door ReseTTim op 07-04-2003 19:33 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Ziet er mooi uit, ander zet je er nog wat barby's achter en wat gorndeintjes :P

[ Voor 5% gewijzigd door jaKKer op 07-04-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Echt heel mooi gedaan!

Maar krijg je naar de toekomst gaan last van termieten ofzo? :)

En wat met houtpelletjes oid?

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 19-06 23:19

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Errgu netjes, _/-\o_

Alleen heb je de binnenkant nou niet gelakt?
Beetje zonde in mijn opzicht, geeft het denk ik een iets mooier uiterlijk, nog mooier dus :)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
ReseTTim schreef op 07 April 2003 @ 19:32:
woei ik ben de eerste :)

zeer mooi gelukt :) je ziet weinig hout vind ik. het model is zoals al is gezegd is een grote versie van T-Mug zijn case, maarja die had jij niet gezien..

verder alles netjes afgewerkt kortom toppie :)

gaat ie nog een kleurtje krijgen of blijft ie zo?
voorlopig blijft ie zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Goede uitleg, mooie pics, mooi afgewerkt, ehhhh ik denk dat deze wel als inspiratie/how to door andere Gotters gebruikt gaat worden. ;)

Voor een prijs die niet door veel gehaald is :)

Voor een houten case is hij dus wel erg 1337....

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56
:Y) goed afgewerkt, zie je wel es minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50225

Wow, Netjes! Zeer mooi gedaan, de kleuren zijn goed gekozen. Een perfecte CASEMOD!
Maakt ie trouwens veel geluid...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 50225 schreef op 07 April 2003 @ 19:39:
Wow, Netjes! Zeer mooi gedaan, de kleuren zijn goed gekozen. Een perfecte CASEMOD!
Maakt ie trouwens veel geluid...?
hij is erg stil, het meeste geluid maakt de voeding. Hdd hoor je ook bijna niet; liquid bearing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Groove
  • Laatst online: 06-06 15:56
hey ziet er leuk uit!

erg orgineel en gewaagd!

Ik ben zelf ook al sinds februari bezig met een houten case (met als leuk detail rioleringspijpen voor ventilatie) en ik vraag me af hoe jij nu de case openmaakt als je een kaart moet vervangen ofzo. Ik ben zelf druk bezig met een scharnierend gedeelte, zodat ik als het ware de "motorkap" even open kan zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Max Groove op 07-04-2003 19:47 . Reden: typos eruit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68275

Ziet er erg netjes uit, in het begin dacht ik "die gaat een subwoofer maken" maarnee een onwijs gave kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40975

ziet er strak uit, niet zo standaard...

maar kun je een close-up geven van die gitarensnaren en/of uitleggen hoe je dat precies gedaan hebt..(snap ik niet helemaal..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Netjes! Ziet er wel cool uit vooral als het lichtje aan is en zoiets kan je gerust boven op je bureau neer knallen.

Wat zijn de afmetingen van het ding?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
nice :7 , vooral dat cmrekje is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Max Groove schreef op 07 april 2003 @ 19:44:
hey ziet er leuk uit!

erg orgineel en gewaagd!

Ik ben zelf ook al sinds februari bezig met een houten case (met als leuk detail rioleringspijpen voor ventilatie) en ik vraag me af hoe jij nu de case openmaakt als je een kaart moet vervangen ofzo. Ik ben zelf druk bezig met een scharnierend gedeelte, zodat ik als het ware de "motorkap" even open kan zetten.
die hoekprofielen zorgen ervoor dat je platen er uit kan schuiven. Ik hoef aan de rechterkant maar 1 schroefje los te draaien om de zijkant eruit te schuiven..in feite werkt het net zo als bij een gewone tower.

@dreeke: 40x40x40cm

[ Voor 3% gewijzigd door dr.lowtune op 07-04-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

_o_ ziet er ZEER strak uit.. respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61591

Zeker een mooie case, netjes afgewerkt.
Ik vind het ook een leuk idee om je drive bays in een window te plaatsen.
toppie! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ziet er nice uit alleen wat zijn de spec`s? die zie ik niet staan.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.platenkamp603
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08-2020

r.platenkamp603

Amd Rulez!

Nice.... & respect voor afwerking, aleen hou ik persoonlijk niet van zulke case's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:22

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ik zou em persoonlijk niet als case willen, maar hij ziet er wel HEEEEEEL ERG GAAF uit!!!!
_/-\o_ strakke afwerking ook .... echt mooi :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik vind um uber gemaakt. Nou moet ik alleen zeggen dat het niet mooi vind hoe je de drives hebt weggewerkt. Het is nu net of ze los in dat gat hangen. Ik persoonlijk had het mooier gevonden als er geen gat om de bays zaten, maarja als dat het enige is. Ik doe het niet na!

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Wow! _/-\o_ Dit ziet er echt heel goed uit, je kan em bijna als meubel/design-stuk gebruiken zo ;)
Zo je nog wat meer foto's van de afwerking van de window's en ook van de kast in z'n geheel kunnen posten? bv van de achterkant en nog wat foto's van de binnenkant etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 18-06 19:42

Felyrion

goodgoan!

heeel erg goed gelukt voor een houten case!! een mooie strakke creatieve vorm (met die gaten aan alle kanten)
ik had 'm misschien nog een ander kleurtje gegeven, maar verder niets op aan te merken!! _/-\o_

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Dat heb je netjes gedaan lowtune _/-\o_ , na al die in-progress shots is hier nu het resultaat :P.

Hoe zit het eigenlijk met de temperatuur in je case ??

offtopic:
waar is het RM-logo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Leuk kassie hoor _o_

Gaat dat hout nie buigen of dergelijke door de warmte :?

Mooie windows om een WC achter te doen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Leuk gedaan man !! _/-\o_

De duitser zijn ook helemaal gek van cube 's !
Dat zie je daar alleen maar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46308

Kan je nog een foto plaatjes van de uiteindelijke rand om de drive bays? Want zoals ie hier op de foto staat issie wat slecht afgewerkt in verhouding met de rest van de kast. Want die is wel erg vet.

Misschien een stomme vraag, maar hoe maak je je mobo aan de backplate? Of heb je een backplate uit een gewone case beruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Kijk dit is nou een echte Tweaker kast.

gewoon zelf gemaakt en heel mooi afgewerkt.

Echt ubermooi gemaakt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82250

Look reaaaaal Nice, alleen niet zo'n fan van de drivebay maar ja, voor de rest een topmod die velen je niet na zullen doen.

Respect _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtuneachterkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunedrivebayrand.jpg

op verzoek: de rand om de drivebays en de achterkant...

@ [ash]: als je mij een mooi logo stuurt wil ik er best eens over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Het lijkt net een basskast :) Maar dan met ietwat meer gaten ;)

Ik zag al een tipje vd sluier in een ander draadje. Zeer netjes afgewerkt idd. Ik zou hem gewoon zo'n houtkleurtje houden.

Misschien nog wat meer pics hoe de binnenkant eruit ziet :X

Je krijgt wel een 10 bij handvaardigheid van mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Enterprice_NL schreef op 07 April 2003 @ 22:12:
Het lijkt net een basskast :) Maar dan met ietwat meer gaten ;)

Ik zag al een tipje vd sluier in een ander draadje. Zeer netjes afgewerkt idd. Ik zou hem gewoon zo'n houtkleurtje houden.

Misschien nog wat meer pics hoe de binnenkant eruit ziet :X

Je krijgt wel een 10 bij handvaardigheid van mij :Y)
lol,helaas heb ik dat vak niet meer...en toen ikdat had (een jaar of 5 geleden) was casemodden nog niet echt bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:43
Ik denk dat ik ook maar weer eens moet gaan knutselen :)
Dit is volgens mij de 2e al die ik zie, en ik vind ze nog steeds helemaal geweldig,
ik vind het stiekem alleen een beetje jammer van dat houd, ik houd niet van hout :+

Hoe heb je eigenlijk dat aan/uit knopje netjes op je mobo gemaakt? kun je van die dingen (weet niet hoe dat heet, soort jumemrs dus) gewoon kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

mooie cube man !! proficiat,

offtopic:
zolang je hem maar niet PowerCube noemt :P zoals iemand anders hier ook al deed :( mijn naam gestolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 59549 schreef op 07 april 2003 @ 23:13:
mooie cube man !! proficiat,

offtopic:
zolang je hem maar niet PowerCube noemt :P zoals iemand anders hier ook al deed :( mijn naam gestolen :)
wees maar niet bang :D ik heb er helemaal geen naam voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Eigenlijk zijn deze soort dingen al lang geen casemod meer eh. Eerder CC, custom case :p

Wel leuk gedaan btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Laatst online: 09-06 22:30

t!mP

is inflatie gevoelig

Erg netjes gedaan moet ik zegge. Heb je em expres zo ruim gemaakt zodat je er bv een beste WC installatie in kan plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
t!mP schreef op 07 April 2003 @ 23:18:
Erg netjes gedaan moet ik zegge. Heb je em expres zo ruim gemaakt zodat je er bv een beste WC installatie in kan plaatsen ?
daar zit ik wel aan te denken, maar ik moet nog ff sparen he. Ik wilde gewoon voorbereid zijn daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62270

En hoe zit het met de specs? Of heb ik daar omheen gelezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
a job nicely done :)
normaal heb ik het niet zo op hout voor een case, maar dit is een zeer smaakvol ontwerp waarin hout zeker niet misstaat! tip: misschien hebben ze ook wel van dat berken plakfolie, daar zou je je drives mooi mee kunnen bekleden, voor de finishing touch... alhoewel... je case is nu al zeer geslaagd :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 62270 schreef op 07 April 2003 @ 23:35:
En hoe zit het met de specs? Of heb ik daar omheen gelezen :?
XP1700+
Msi kt266a pro2-ru
512DDr
Maxtor D740-6L 40gig
Sb-Live 5.1
Hercules Radeon 8500LE
Asus 16x48DVD
Acer 20x10x40 CD-RW
Realtech nic
en ik bekijk alles op een DELL M990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62270

Cool dus dit is nu je "main" computer :D. Zullen ze wel opkijken als je je computer laat zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 62270 schreef op 07 april 2003 @ 23:54:
Cool dus dit is nu je "main" computer :D. Zullen ze wel opkijken als je je computer laat zien ;).
zal wel meevalllen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 19-06 20:19

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ziet er strak uit hoor, die handvatten bovenaan zijn ook wel gaaf! :9

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80884

Ja nice modje. De kleur van die ccfl is wel lache. ik zie hem als oranje. is dat ook de echte kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
echt super gedaan! en ook helemaal goed afgewerkt :)

het drivebay vind ik vooral heel erg mooi gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 80884 schreef op 08 April 2003 @ 01:05:
Ja nice modje. De kleur van die ccfl is wel lache. ik zie hem als oranje. is dat ook de echte kleur?
het zou rood moeten zijn, maar het hangt erg tegen oranje aan.maar dat vind ik niet zo erg, het staat wel mooi zo, en ik heb ze toch maar gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Zou je hier een soort van bouwtekeningetje van willen/kunnen maken? (waar je voeding enzo zit (die drive bays ook vooral) en deze willen plaatsen? Kheb wel interesse om er ook zo één te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80884

dr.lowtune schreef op 08 April 2003 @ 01:36:
[...]

het zou rood moeten zijn, maar het hangt erg tegen oranje aan.maar dat vind ik niet zo erg, het staat wel mooi zo, en ik heb ze toch maar gekregen..
Is wel een kicke kleurtje. Heb ik nog niet veel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Roelemewoel schreef op 08 April 2003 @ 09:37:
Zou je hier een soort van bouwtekeningetje van willen/kunnen maken? (waar je voeding enzo zit (die drive bays ook vooral) en deze willen plaatsen? Kheb wel interesse om er ook zo één te maken :)
ik zal es kijken wat ik voor je kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

en nu wil ik toch wel weten waarom deze case nu al @ vraag en aanbod staat..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Heel netjes gedaan tumps up :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
eentje om 't af te leren
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunecustomcase.JPG

offtopic:
check v&a op de frontpage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
ReseTTim schreef op 10 april 2003 @ 01:39:
en nu wil ik toch wel weten waarom deze case nu al @ vraag en aanbod staat..
need the cash voor mijn volgende mod-project ;) dat gaat weer iets baanbrekenders worden als het allemaal doorgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Ziet er strak uit :)

Je zou de binnenkant van de panelen met reflecterend materiaal kunnen bekleden. Als je de uitdaging aandurft: echt spiegelglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 4629 schreef op 10 April 2003 @ 01:58:
Ziet er strak uit :)

Je zou de binnenkant van de panelen met reflecterend materiaal kunnen bekleden. Als je de uitdaging aandurft: echt spiegelglas.
dat is een uitdaging die ik eigenlijk niet mag missen....ik neem het serieus in overweging, hoewel je dan misschien wel helemaal gek word als je er in kijkt...Ik ga de mogelijkheden onderzoeken.

offtopic:
//me is nu naar bed, bij gebrek aan bikkeltopic heb ik slaap nodig ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door dr.lowtune op 10-04-2003 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ziet er erg cool uit met je binnenverlichting, of een ccfl oid.

Wat ook een mogelijkheid is (al moet je er toevallig maar net van houden), is om een blacklight te monteren, en bepaalde onderdelen zoals kabels en fan's van een fosforhoudend verflaagje te voorzien. Als je dan het licht uit doet en de ccfl aan .. sweetness 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Anoniem: 4629 schreef op 10 April 2003 @ 18:10:
Het ziet er erg cool uit met je binnenverlichting, of een ccfl oid.

Wat ook een mogelijkheid is (al moet je er toevallig maar net van houden), is om een blacklight te monteren, en bepaalde onderdelen zoals kabels en fan's van een fosforhoudend verflaagje te voorzien. Als je dan het licht uit doet en de ccfl aan .. sweetness 8-)
hehe, I know....Misschien iets voor mijn volgende case(mod)..Het mooiste is het dan icm waterkoeling, dat je wat troep in het reservoir doet..Als je dan zo'n waterblokje met plexi deksel hebt, weet dan iemand of dat spul ook licht geeft? (pics?)?

offtopic:
HlpDsK == Suzuki swift rijder? Heb ook mogen ondervinden dat het lekkere scheurbakkies zijn...Suzuki ownage!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dr.lowtune schreef op 10 april 2003 @ 18:35:
[...]

hehe, I know....Misschien iets voor mijn volgende case(mod)..Het mooiste is het dan icm waterkoeling, dat je wat troep in het reservoir doet..Als je dan zo'n waterblokje met plexi deksel hebt, weet dan iemand of dat spul ook licht geeft? (pics?)?
Er zijn idd toevoegingen die oplichten onder UV. Meestal water wetters of antivries/anti-alg, en dat licht dan knalgeel of blauw op onder een blacklight. Ik heb zo snel geen pics maar die zijn zat te vinden op internet :)
offtopic:
HlpDsK == Suzuki swift rijder? Heb ook mogen ondervinden dat het lekkere scheurbakkies zijn...Suzuki ownage!!!!
offtopic:
GTI'tje .. is veel bang for the buck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
net gemod:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtuneusbfront.JPG

een usb frontje, met een hdd lampje erop(cilindertje wat oplicht, gemaakt van een oud displaytje voor mhz) en omdat ik een msi mobo heb, zit er ook d-led op, kan ik aan de voorkant van de case zien hoe de status van het systeem is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 01:08

iMars

Full time prutser

Vind um erg mooi _/-\o_

Alleen waarom zo groot ;)
Ik hou persoonlijk meer van kleinere zoals deze

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12052

Erg leuk idee ja! Alleen de voorkant vind ik iets minder. Die cirkel had je wat mij betreft weg mogen laten, dan was ie helemaal mooi geweest, maar ieder zn eigen smaak he.
Zit wel heel strak in elkaar, vakwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
webmail schreef op 13 April 2003 @ 17:58:
Vind um erg mooi _/-\o_

Alleen waarom zo groot ;)
Ik hou persoonlijk meer van kleinere zoals deze
" ooit" wil ik er ook waterkoeling in hebben, daarom dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

als je um wilt verkopen ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
neej, ik denk dat ik daar maar niet mee doorga.....heb de komende tijd toch niet zoveel tijd om te modden als ik had verwacht, ,mijn volgende project komt wel weer als ik tijd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kom je een weekje niet in CME (vanwege examens :)) heeft Lowtune ineens zijn case af :p Maar hij is zeker wel mooi geworden Mark! _/-\o_ Respect!
Maar ik dacht dat dat plexiglas mat moest gaan worden? Hij is zo ook heel mooi hoor, maar dat matte wilde ik heel graag zien, maar dat is dus niet doorgegaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
Muse schreef op 16 April 2003 @ 22:30:
Kom je een weekje niet in CME (vanwege examens :)) heeft Lowtune ineens zijn case af :p Maar hij is zeker wel mooi geworden Mark! _/-\o_ Respect!
Maar ik dacht dat dat plexiglas mat moest gaan worden? Hij is zo ook heel mooi hoor, maar dat matte wilde ik heel graag zien, maar dat is dus niet doorgegaan? :?
nope, ik vond dit toch wat mooier, ik zal er trouwens nog wel eens mee experimenteren, want het idee leek mij ook heel gaaf....Ik heb net trouwens weer wat aan mijn kast gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lowtunertcwlogo.JPG

jaja, het logo van Return to Castle wolfenstein....een spel wat ik vaak online speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 17:41

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

dr.lowtune schreef op 16 April 2003 @ 23:56:
[...]

nope, ik vond dit toch wat mooier, ik zal er trouwens nog wel eens mee experimenteren, want het idee leek mij ook heel gaaf....Ik heb net trouwens weer wat aan mijn kast gedaan:

[afbeelding]

jaja, het logo van Return to Castle wolfenstein....een spel wat ik vaak online speel :)
leuk een nazi aderlaar op je kast :D

maar ff serieus, ik vind et echt cool gedaan, en het resultaat is ERG strak. Alleen die hout textuur is niet helemaal mijn smaak. Nevertheless erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
AtomicShockwave schreef op 17 April 2003 @ 00:18:
[...]

leuk een nazi aderlaar op je kast :D

maar ff serieus, ik vind et echt cool gedaan, en het resultaat is ERG strak. Alleen die hout textuur is niet helemaal mijn smaak. Nevertheless erg mooi
rofl, nazi adelaar >:) nee hoor, RTCW is een beschaafd spel wat door beschaafde mensen in beschaafde clans (mijne dus :P )word gespeeld ;)

Ik zat er ook nog over te denken eerst om hem zilver te spuiten, maar ik vond dat te standaard en ging maar met dit minder conventionele ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45379

misschien mis ik the point, maar ik zie een houten kist met gaten, niet echt mooi vind ik t, maar ja, da's kwestie van smaak. :)
Pagina: 1