[DTM]Error reading install configuration

Pagina: 1
Acties:

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Als ik t spel wil installeren en de setup whizzard open geeft hij voor dat ik de path kan instellen enzo een error van: error reading install configuration. Waarna ik alleen nog maar op finish kan klikken om de setup af te sluiten.. :/

Ik heb een amd 2000 32 mb video geheugen draai win xp en heb de laatste detonators en sp 1 geinstalleerd.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Kijk eens of de CD beschadigt is of probeer 'm eens in een andere CD lade (je brander bijvoorbeeld). Als dat niet werkt zou je met Daemon Tools de cd kunnen mounten en het van je hardeschijf af kunnen proberen :)

The devil is in the details.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Volgens mij heb ik hier eerder van gehoort. Ze zouden het met de komende patch moeten oplossen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
schnumi schreef op 07 April 2003 @ 19:30:
Volgens mij heb ik hier eerder van gehoort. Ze zouden het met de komende patch moeten oplossen. :)
Hoe wou je een patch uitbrengen voor een spel die je niet geinstalleerd krijgt? :+

The devil is in the details.

• Brik
werkt allemaal niet, staat ook geen kras op de cd :(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Kun je ons even wat meer info geven, Lees dit voor je een topic opent/een reply post! staat precies in wat je zoal kan geven...

• Brik
ja duidelijk kan ik niet zijn hoor :/ Ik zou niet weten wat voor extra info je wilt. Behalve dat ik gezocht heb en niks gevonden heb! :)

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
Ik ken je probleem, niet gekocht he ;)
Modbreak:
We helpen niet om illegaal software aan de praat te krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door White Dust op 07-04-2003 21:02 ]

sensei_d.fpv channel

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50
Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik heb hier twee originele versies liggen en allebei doen ze het niet. Ik heb ook geen idee waar het door komt.

Ik draai windows XP en mijn config is absoluut up to date.

Ik ga kijken of het wellicht ligt aan het feit dat mijn CD-rom speler niet D:\ heet.

Verder wil ik vragen aan mensen of ze het zelfde probleem hebben gehad en zo ja, hoe is het opgelost. Ik wil toch wel graag spelen.

Edit:

Probleem opgelost. Even de foutmelding ingetikt op het forum van Codemasters en dit was het antwoord:
--------
this worked for me

Insert CD1 - Click install
It will ask for the other CD - put it in, and click OK/Continue

Should work ok now
--------

Ik vind dat mensen iets te snel gaan schreeuwen "dat het dan wel ilegale spellen zijn omdat het niet werkt"

De Warez versie werkte bij mij namelijk wel foutloos...... O-)

[ Voor 35% gewijzigd door bassio op 08-04-2003 23:10 ]

Pagina: 1