ik kan dus een nieuwe canon a 40 voor 259 euro kopen. alles met garantie enzo erop en eraan. wat vinden jullie van deze deal. zal ik dit doen voor deze prijs of toch maar iets anders.
De almachtige Pricewatch zegt dat 310 euro goedkoop is voor een A40. 259 euro dus helemaal.
Dan blijft de vraag, wil jij een Canon A40 of iets anders? Dat kun je denk ik zelf beter bekijken door wat reviews te bekijken. Wat ik zelf van de A40 weet is dat men er over het algemeen vrij positief over is.
Neem anders een een kijkje in het Welke dig. camera tussen 250 en 500 €? topic
Dan blijft de vraag, wil jij een Canon A40 of iets anders? Dat kun je denk ik zelf beter bekijken door wat reviews te bekijken. Wat ik zelf van de A40 weet is dat men er over het algemeen vrij positief over is.
Neem anders een een kijkje in het Welke dig. camera tussen 250 en 500 €? topic
Spaar even door voor de A60, 300 Euro.
a60 is toch bijna het zelfde als de a40? wat zijn anders de verschillen. heb wel veel reviews gelezen en de a 40 lijkt me erg goed, maar als de a 60 beter is dan wil ik dat natuurlijk graag horen. heb het helaas niet echt kunnen vinden
Nieuwe Canon digicams in aantocht: A70 en S50 kijk daar eens voor de A60
ik zou even doorsparen voor de a60, heb zelf een a40 en ben er tevreden mee, maar voor die 40 euro meer krijg je wel extra leuke funties met de a60.
(dit zijn degene die ik zo kan verzinnen)
-meer autofocuspoints (5 ipv 3)
-bijna oneindig filmpjes opnemen
-betere macro-mode
-kleiner
-speakertje die geluidjes geeft (ook als je filmpjes terugkijkt)
(dit zijn degene die ik zo kan verzinnen)
-meer autofocuspoints (5 ipv 3)
-bijna oneindig filmpjes opnemen
-betere macro-mode
-kleiner
-speakertje die geluidjes geeft (ook als je filmpjes terugkijkt)
[ Voor 11% gewijzigd door zandpaddo op 07-04-2003 19:26 ]
Volgens de pricewatch is de goedkoopste momenteel 310 EUR.
edit:
D*mn ... VEEL te laat!
D*mn ... VEEL te laat!
[ Voor 31% gewijzigd door pven op 07-04-2003 20:14 . Reden: foutje ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
was al gezegd, en waarschijnlijk kan TS 'em via-via ofzo wel ergens krijgen. misschien van een vriend die net van z'n pa een state-of-the-art-cam heeft gekregen, misschien van een vrachtwagenchauffeur, who can tell
ik kan hem nieuw uit een winkel krijgen. ik werk bij die winkel en heb even de uiterlijke prijs opgevraagd waarvoor ze hem weg doen. vandaar dat het wel een goede deal leek. gewone garantie en zelf ook nog een eventuele garantie kunnen regelen via werk. tevens goedkoop alle dingen erbij kopen zoals batterijen en compactflashkaartjes. vandaar
Ik zou het wel doen, je kan hem eventueel gewoon kopen en als ie niet bevalt tweedehands weer verkopen. Verlies je er niks op, maar wel weer een ervaring rijker
And now the most interresting part of deze grot
De pricewatch klopt niet, hijs 285 € bij InternetCamerasDirect BV!
Ik heb daar btw ook een A40 besteld, ik zie niet echt waarom de A60 beter is...
Dit is toch wel een +2 behulpzaam?
[ Voor 9% gewijzigd door Necrite op 08-04-2003 08:17 ]
helaas moet ik zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben. ikzelf ben echt een n00b op foto gebied, maar wil er wel graag wat mee doen. ik dacht dat de a 40 daar erg geschikt voor was. van wat ik heb kunnen vinden is de a60 niet echt beter dan de a 40. zou het dus de moeite zijn om ergens een a60 vandaan te halen of toch maar die a 40 uit de winkel waar ik werk meenemen voor 259 euro?
Degged kijk nou eens naar de voordelen van de a60 tov de a40 die Zandpaddo noemt en bedenk dan of je dat 40 euro extra waard vind
ik moet eerlijk zeggen dat ik de camera niet voor filpjes ga gebruiken. dan had ik wel een videocamera gekocht. de voordelen van de fotografie zijn niet echt beter op de macro stand na, maar ik zal die niet echt vaak gebruiken denk. alleen dan is de vraag nog of 259 wel eem goede prijs is voor de a40 helemaal nieuw. bedankt voor de reply trouwens
Verwijderd
De nieuwere a60 staat er in voor 288 euro, hij heeft meer functies en is nieuwer...dan zou ik geen 2x na hoeven te denken!Necrite schreef op 08 april 2003 @ 08:16:
De pricewatch klopt niet, hijs 285 € bij InternetCamerasDirect BV!
En degged, natuurlijk is dat een goede prijs voor de a40, als jij denkt dat je de andere funties niet nodig gaat hebben dan moet je er gewoon voor gaan. Maar wie weet bevalt digitale fotografie je wel zo goed dat je functies als macro e.d. wel gaat gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 12:53 ]
dajando. bedankt voor de tip alleen ik weet dus niet of het me gaat bevallen. daar heb ik nog even een digitale camera voor nodig
wil alleen niet dat ik een miskoop doe of er eigenlijk teveel geld voor uitgeef. dat zou zonde zijn in mijn ogen. zit nog even in dubio
ik heb de A40, moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben,
maar als ik de meerwaarde van de A60 zie, zou ik daar voor kiezen voor zeg maar € 40,- extra.
Ik heb hem toen ook gekocht voor de foto`s (uiteraad) maar de functie van filmpje is toch wel grappig, zeker met geluid en zeker als je een langer filmpje mee kan opnemen (dan de standaard 30 sec in de A40)
Ook de weergave achteraf met geluid lijkt me een goede verbetering.
De macro`s die gebruik ik eigenlijk te weinig, omdat de foto`s standaard er al goed uit zien.
Het formaat is persoonlijk, ik vind de A40 prima in de hand liggen, maar hij is wel wat forse kant.
Kortom, zou ik nu voor de keuze staan, dan zou ik die € 40,- extra er wel voor over hebben ...
succes met de keuze
maar als ik de meerwaarde van de A60 zie, zou ik daar voor kiezen voor zeg maar € 40,- extra.
Ik heb hem toen ook gekocht voor de foto`s (uiteraad) maar de functie van filmpje is toch wel grappig, zeker met geluid en zeker als je een langer filmpje mee kan opnemen (dan de standaard 30 sec in de A40)
Ook de weergave achteraf met geluid lijkt me een goede verbetering.
De macro`s die gebruik ik eigenlijk te weinig, omdat de foto`s standaard er al goed uit zien.
Het formaat is persoonlijk, ik vind de A40 prima in de hand liggen, maar hij is wel wat forse kant.
Kortom, zou ik nu voor de keuze staan, dan zou ik die € 40,- extra er wel voor over hebben ...
succes met de keuze
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Voornaamste voordeel in mijn ogen: A60 is kleiner. M'n pa heeft de A40 en die past vaak _net_ niet / net wel in een jaszak (bv zomerjas). De A60 is een slagje kleiner, dus handzamer.
*insert signature here
a60 is een paar euro duurder? en een aardig stukkie kleiner + nieuwe verbeteringen.. je bent aardig gek als je die a4o koopt ipv een a60
Dat zou ik dus zeker niet zeggen zonder verdere kennis van degene die moet kiezen. Ik denk ook niet dat ik die macro-optie veel ga gebruiken, en het geld groeit zowiezo niet op me rug als leerling.IzoOoo schreef op 08 april 2003 @ 17:32:
a60 is een paar euro duurder? en een aardig stukkie kleiner + nieuwe verbeteringen.. je bent aardig gek als je die a4o koopt ipv een a60
Pagina: 1