Hey,
Tot 2 weken geleden heb ik altijd mij IIS normaal kunnen gebruiiken. Daarmee bedoel ik, website draaien met .htm en .asp extensies. Ook een Access database eran bla bla..Alles werkte netjes. Nu wilde ik dus, na 2 weekjes geen tijd gehad te hebben, mijn localhost weer laten draaien en wat zie ik tot mijn schrik...Hij geeft alleen nog maar de .htm bestanden weer.
Nu zou je zeggen, effe herinstallen en klaar. Ja dat dacht ik dus ook, maar mooi niet. Nou heb ik me al rot gezocht op GOT maar kon geen zinnig antwoord vinden bij de mensen die dit ook gehad hebben.
Mijn vraag, wie heeft dit ook gehad? En heeft iemand de oplossing?
Bedankt.
ps. hieronder de foutmelding die ik krijg
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Open de introductiepagina localhost en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
Tot 2 weken geleden heb ik altijd mij IIS normaal kunnen gebruiiken. Daarmee bedoel ik, website draaien met .htm en .asp extensies. Ook een Access database eran bla bla..Alles werkte netjes. Nu wilde ik dus, na 2 weekjes geen tijd gehad te hebben, mijn localhost weer laten draaien en wat zie ik tot mijn schrik...Hij geeft alleen nog maar de .htm bestanden weer.
Nu zou je zeggen, effe herinstallen en klaar. Ja dat dacht ik dus ook, maar mooi niet. Nou heb ik me al rot gezocht op GOT maar kon geen zinnig antwoord vinden bij de mensen die dit ook gehad hebben.
Mijn vraag, wie heeft dit ook gehad? En heeft iemand de oplossing?
Bedankt.
ps. hieronder de foutmelding die ik krijg
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Open de introductiepagina localhost en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 19:16 ]