Toon posts:

geflame in de nieuwspost over verkoop gamecube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Verkoop Nintendo Gamecube valt zwaar tegen
Er wordt weer, zoals altijd bij posts over consoles, heerlijk op los geflamed. Posts waarin ik uitleg waarom ik geen DVD speler in m'n console hoef, en zeg dat je met de GC al online kon voordat dat met de xbox kon (PSO) worden gemodderd naar 0 of zelfs -1, maar posts waarin geflamed wordt, zoals een reactie waarin gezegd wordt dat Zelda en Metroid de enige goede games voor de GC zijn, als reactie op een post waarin deze games als voorbeeld werden genoemd, komen op +2 terecht.

Een modje moet er IMO even aan te pas komen om alle reacties op een in zijn ogen goed niveau te plaatsen. Het is nou eenmaal een gevoelig onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Nou, ik moet zeggen dat dit:
ownee...
Niet weer zo'n gast. OK ik ga het nog een maal uitleggen.
niet echt positief overkomt. En dat jij al drie DVD-spelers hebt is niet echt relevant, genoeg mensen hebben er geen. Al met al kan ik je reactie niet echt waardevol vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
polaris schreef op 07 April 2003 @ 19:09:
Nou, ik moet zeggen dat dit:

[...]

niet echt positief overkomt. En dat jij al drie DVD-spelers hebt is niet echt relevant, genoeg mensen hebben er geen. Al met al kan ik je reactie niet echt waardevol vinden.
maakt niet uit. Dat is niet het enige. Ik geef wel toe dat het idd niet positief overkomt. Komt het wel positief over dan, dat iemand een console (=spelcomputer) slecht vind vanwege het feit dat er geen DVD speler op zit? Bovendien, check your facts, er is een speciale edite die wél een DVD speler heeft.
Flamen dat er geen goed spellen zijn, komt op +2 inzichtvol, terwijl dat IMO een flame is. Ik ga toch ook niet het Xbox topic flooden met posts als [M$ $uckzorZ]; [Xbox heeft alleen kutgames] of [M$ verneukt de markt hang bill gates op!!@#$@#]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nu heb ik niet zoveel mod ervaring maar dit lijkt me toch geen +3 of wel?

Verder vind ik het sowieso een erg raar artikel wéér, lijkt wel alsof alleen de negatieve kanten van de Cube belicht worden op Tweakers. Maar goed daarvoor zit ik in het verkeerde forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Thunder schreef op 07 april 2003 @ 21:24:
Nu heb ik niet zoveel mod ervaring maar dit lijkt me toch geen +3 of wel?

Verder vind ik het sowieso een erg raar artikel wéér, lijkt wel alsof alleen de negatieve kanten van de Cube belicht worden op Tweakers. Maar goed daarvoor zit ik in het verkeerde forum :)
O.a. zijn hoofdletter gebruik irriteerd me en daraom zet ik hem terug op +2
Daarnaast is zijn post nou ook weer niet zo super dat hij +3 waard is. Beetje voorgekauwde zooi.

[ Voor 9% gewijzigd door Alex op 07-04-2003 21:30 . Reden: toevoegingetje ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=742146 http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=742159
Ook 2 keer een flame/troll.

En verder vin'k dit toch op z'n minst een +1 *iets* waard.

Hmm volgens mij ga'k hier nog plezier in krijgen ook...scary shit :+

[ Voor 5% gewijzigd door Thunder op 07-04-2003 21:41 ]

Pagina: 1