Toon posts:

Outlook gaat niet voorbij splash-screen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het openen van Outlook zie ik enkel het splash-screen verschijnen waarna ik het met taakbeheer moet beëindigen, dus ik vermoed dat er iets heel erg mis mee is... Ik heb al gegoogled, maar vind niet waar je de volledige versie van Outlook Express 6 NL kan downloaden. OE is immers volledig geïntegreerd in Windows. Weet iemand waar ik deze wél kan vinden of wat ik eventueel zou kunnen doen om het te herstellen? Systeemherstel is uitgeschakeld, en een verse windows-installatie heb ik net achter de rug, dus dat zijn voor mij geen opties.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Korakal

Up up up!

Leg even duidelijk uit: je probleem is met Outlook of met Outlook Express?
Je noemt namelijk een splashscreen van Outlook, om vervolgens met de installatie van Outlook Express verder te gaan :?

[edit]
en Windows versie vermelden is ook wel handig...

[edit2]
IE (en dat is inclusief Outlook Express) kun je downloaden op http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.asp

[ Voor 34% gewijzigd door Korakal op 07-04-2003 18:49 ]

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 13:40

Rashann

Zoek de hond...

OE is niet in windows geintegreerd, maar in IE... herinstalleer die maar een keer, dat zou kunnen schelen.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Wat heb je gedaan ? was het ineens? heb je iets geinstalleerd? Kun je nog wel bij de properties van outlook komen? daar kom je ook via control panel/mail

Mijn rig

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

knowledge database van microsoft: http://support.microsoft....spx?scid=kb;EN-US;q263837 hoe je OE en volledig kan uninstallen. Vervolgens haal je IE6 met daarin OE6 op en dan is het probleem vast en zeker op gelost.

Gebruik je misschien nu OE5.x :? die is idd nog al buggy ook na snel naar een verse install. met OE6 zijn deze problemen uit de wereld (heb zelf ervaring ermee onder w2k en wxp)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
OE=Outlook Express, OS staat bij systeemspecs.

Nu is het opgelost: na vijf minuten verscheen de verbindingswizzard, allemaal heel traag. Ik heb vervolgens alles ingesteld, herstart en toen ging het meteen. Toch bedankt voor de snelle en informatieve reacties!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 19:02:
OE=Outlook Express, OS staat bij systeemspecs.

Nu is het opgelost: na vijf minuten verscheen de verbindingswizzard, allemaal heel traag. Ik heb vervolgens alles ingesteld, herstart en toen ging het meteen. Toch bedankt voor de snelle en informatieve reacties!
Heb je soms MSN 5 geinstalleerd (en Windows Messenger geblocked)? Dan is het een bekend probleem. Outlook & Outlook Express schijnen toch nog Windows Messenger proberen te starten.
Overigens vind ik de instelling 'OS staat bij systemspecs' een beetje kort door de bocht... je gaat toch niet verwachten dat wij dat allemaal gaan opzoeken? AUB gewoon de volgende keer gewoon erbij vermelden (wel zo duidelijk). En dat OE Outlook Express betekent snap ik ook wel, maar je had het echt over Outlook :Y)
Pagina: 1