DVD Ripper --> Decoderen failed

Pagina: 1
Acties:

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik krijg bij meerdere programma's de melindg dat ze niet de DVD kunnen kopiëren naar de HD omdat ze de bestanden niet kunnen encrypten. Ik heb bij mijn weten van een paar programma's de laatste versies gedownload. Maar lukte nog niet. Weet iemand misschien waar het aan kan liggen?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 00:53

job

probeer eerst eens de dvd af te spelen met een dvd programma, bijvoorbeeld powerdvd.
gewoon even een paar minuutjes de film spelen. en dan nog eens proberen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk zijn je bestanden dan niet gecodeerd, en kan hij hem ook niet encrypten.

[rml][ DVD]Fout tijdens decrypten[/rml]

[ Voor 26% gewijzigd door TERW_DAN op 07-04-2003 18:13 ]

Verwijderd

Uit ervaring weet ik dat sommige dvd rippers, sommige dvd's niet kunnen rippen, beveiliging in de verschillende lagen? Ik weet het niet,... Tip probeer alleen de film bestanden te selecteren en die te rippen, wil nog wel eens werken als je deze een voor een selecteerd en ript. succes! ;)

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
ik heb net een stuk van de DVD afgespeelt, maar dat werkte ook niet. Bestanden één voor één kan ik proberen. Maar DeCSS checked per bestand al of het gecodeerd is. Is het niet dat je een nieuwe versie van een bepaald programma nodig hebt?

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
Hmmm eerst afspelen en daarna CladDVD werkt wel. En ik vond het nog wel zo dom staan dat je eerst de film moest afspelen. Hoe simpeler de oplossing, hoe beter die is

Verwijderd

EasyDVD .. Werkt heel goed en over een paar uur heb ik resultaat van een DVD .. Ik zal dan wel even posten of het ook een beetje kwaliteit heeft en aan de eisen voldoet ..

Nog een ander programma is DubDVD of DVDeo.. Ook erg goed en ga ik na EasyDVD gebruiken als dat niets is >:)

edit:
Had nog een ander programma

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 19:44 . Reden: Nog een ander programma !! ]

Pagina: 1