[T68i] Statusknopje kwijt!

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik kom net tot de conclusie dat ik het statusknopje (linksbovenaan de gsm) kwijt ben. Mijn gsm is nu een half jaar oud. Wat mij ook opvalt is dat er ontiegelijk veel stof zich achter het lcdschermpje ophoopt!

Ik heb de gsm verzekerd via de Belcompany voor ik meende 4,50 per maand. Valt deze schade onder de garantie of is dit defect voor de verzekering?

Aangzien ik 30 km tot de eerst de beste belcompany winkel woon, vroeg ik mij af hoe de procedure in zijn werk gaat? Hoe lang duurd het fixen van erisson gsm's over het algemeen?

ALVAST BEDANKT!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als het goed is heb jij bij het afsluiten van die verzekering polisvoorwaarden gekregen. Hier kan je ook precies in zien wat voor schade aan je gsm vergoed/gerepareerd wordt. Verzekeringen zullen wel vaak veranderen, dus de verzekering die nu 4,50 per maand kost hoeft niet hetzelfde te zijn als diegene die jij toendertijd heb aangepast.

Van de reparatie duur van SE heb ik helaas geen ervaring, dus hierover kan ik je niks vertellen.

• Binnetie
De verzekering is voor 12 maanden afgesloten dus ik neem aan dat ze niet zomaar de voorwaarden veranderen. Hij is verzekerd tegen vallen diestal enzo...

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb het probleem gehad dat mn statusknopje was afgebroken (althans de aansluiting op de print). Had hem bij belcompany gekocht maar geen verzekering afgesloten, d.w.z. dat toen ik daar aankwam dat ze hem zouden opsturen en dat ik in tussentijd geen leentoestel kreeg. Ben daarop naar service point van SE gegaan waar ik dat wel kreeg, prima geholpen daarzo in ieder geval.

Wachttijd was daar ongeveer 2 weken (bij belcompany trouwens ook, logisch want in beidde gevallen moest ie naar SE opgestuurd worden) en het viel uiteraard binnen de garantietermijn. Ik zou denk ik gewoon naar belcompany gaan omdat jij toch die verzekering hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door mackie op 07-04-2003 17:26 . Reden: Typo's ]

We can do it two ways: easy or really easy!

• Binnetie
Dan doe ik dat morgen wel! Mijn vriendin ook precies hetzelfde probleem alleen is er nog niet mee naar belcompany geweest... Maar aan het stof achter het schermpje doen ze daar ook wat aan?

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2025
Binnetie schreef op 07 April 2003 @ 17:26:
Maar aan het stof achter het schermpje doen ze daar ook wat aan?
Umm zou ik niet weten, in mij geval moesten ze bij de print dus hebben ze de telefoon opengehaald (duh) en zo is het stof verdwenen :+ Maar een beetje service verwacht ik wel bij belcompany :)

We can do it two ways: easy or really easy!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:27
onder garantie werd dat zo gemaakt door SE met mn T-66

no comment

• Binnetie
oke bedankt allemaal voor de reactie ik ga er morgen heen en ik post nog ff hoe het gegaan is!
Neem gelijk mijn vriendin en haar telefoon mee!

[ Voor 21% gewijzigd door Binnetie op 07-04-2003 22:53 ]

Verwijderd

volgus mij is bij die verzekering 23 Euros eigen risico.
ik heb die ook.

Verwijderd

Op deze site http://www.cellexwireless.us/products/t68/SE-Product.htm leggen ze uit hoe de t68i uit elkaar kan halen en dus je stof kunt verwijderen.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Meestal als zo'n toestel bij de fabrikant terecht komt voor reparatie, dan maken ze hem ook gelijk schoon. Volgens mij standaard service in ieder geval.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:27
Metalium- schreef op 08 April 2003 @ 16:13:
Meestal als zo'n toestel bij de fabrikant terecht komt voor reparatie, dan maken ze hem ook gelijk schoon. Volgens mij standaard service in ieder geval.
de mijne kwam stoffiger terug dan dat ik hem inleverde.....

no comment

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08

Tjark

DON'T PANIC

handig als je 'm eenmaal stofvrij hebt gemaakt :o
http://www.cellexwireless.us/products/t68/condomcases.htm
Condom Case $6.99
Made entirely of soft stretchy rubber, this case fits snug over the phone while protecting it from drops, dirt, water, sand etc. It covers the joystick, yet allowing full access to it. There is a small hole at the bottom for attachments to fit.

*insert signature here

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 17:43
Is het eigenlijk niet mogelijk om dat knopje uit te zetten. Ik word er helemaal gek van als ik hem ergens op tafel heb liggen. Ik zit eraan te denken om hem eruit te slopen...

Heeft iemand eigenlijk een keer een software update gedaan voor de T68i ? Toen ik hem terug kreeg was er niks veranderd. Alle data stond er nog op. Ik kon zelfs verdergaan met spelletjes.

• Binnetie
Ik denk toch dat ik nog ff acht aangezien mijn gsm ookj problemen heeft met T-Mobile dat ik telkens piepjes hoor als ik aan het bellen ben.

Inderdaad ik heb de voorwaarden doorgelezen en het is inderdaad 23 euro eigen rosoco wat je moet betalen. Dat is nogal wat...

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik ken vier mensen (waaronder ik) met een t68 of t68i en daarvan zijn er 3 hun knopje kwijt (ik ook)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Pagina: 1