Toon posts:

[XP] Kazaa installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik kazaa probeer te installeren geeft die een foutmelding. Deze foutmelding luidt "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KAZAA"
"REGcreatekeyex mislukt; code 5"
"Toegang geweigerd"

Ik heb al geprobeerd zelf in het register te gaan en de map kazaa te verwijder maar dan krijg ik het zelfde verhaal. Ik denk dat het te maken heeft met: Ik heb kazaa namelijk geinstalleerd onder een gebruiker account die ik later heb verwijderd?. Kan het hier aan liggen. Ik ben ten einde raad :(

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bekijk de rechten van die keys eens met regedt32 (start -> run -> regedt32) als administrator

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Als je rechter muisknop doet en dan machtegingen: dan krijg je een melding van "U bent niet gemachtigd om de huidige machtegingsinstellingen voor kazaa te bekijken, maar u kunt wel wijzigingen in de machtigingen aanbrengen. Dat doe ik dan door volledig beheer te geven. Dan geeft hij "kan wijzigingen van de machtigingen niet opslaan. toegang gewijgerd" Heel vaag allemaal.

Verwijderd

Heb je wel zoals blackd reeds aangaf Administrator rechten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb dat ook al geprobeerd, ook al met de administrator in de Veilige modus. Maar niks lukt het lijkt wel of niemand rechten heeft ook de Admin niet. Is er geen prog waarmee je het register kun editen zonder rechten nodig te zijn. Ofzoiets Als iemand dat heeft dan _/-\o_