Ik heb nu 2 comps (zie signature) 1e gebruik ik vooraal voor gamen internetten films kijken mp3 spelen branden kortom alles
En 2e pc is lan-bak enzo.
Nu zat ik eens te denken... als ik die 2 pc's nou combineer... Dus dan verkoop ik allebei de pc's en koop ik van dat geld een goeie barebone
Funtioneert een barebone een btje goed als hoofd pc waar ik dus alles mee doe? Iemand zei tegen mij dat je beter niet kon doen en gewoon pc kon houden maar ik vraag me af waarom? Barebone is toch even stabiel en kan toch ook alles wat me gewone pc kan 
Ok minder ruimte in kast enzo maar dat vind ik niet zo heel erg als alles maar wel btje koel kan blijven. Ik d8 zelf aan p4 barebone met radeon 9700pro enzo. Wel 1 met 2 5.25inch sloten...
hlp me
(lol @ typvout in topictitel maarjah
)
Nu zat ik eens te denken... als ik die 2 pc's nou combineer... Dus dan verkoop ik allebei de pc's en koop ik van dat geld een goeie barebone
Ok minder ruimte in kast enzo maar dat vind ik niet zo heel erg als alles maar wel btje koel kan blijven. Ik d8 zelf aan p4 barebone met radeon 9700pro enzo. Wel 1 met 2 5.25inch sloten...
hlp me
(lol @ typvout in topictitel maarjah
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 17:10 ]