Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
1tje heet "K" en is 4.294.901 kb grootVerwijderd schreef op 07 april 2003 @ 17:02:
Hoe zien die dirs eruit?? (qua naam)
andere heet "RGDR" en is 0 kb groot.
Kan deze dus niet openen.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
HekkeySE schreef op 07 April 2003 @ 17:04:
[...]
1tje heet "K" en is 4.294.901 kb groot
andere heet "RGDR" en is 0 kb groot.
Kan deze dus niet openen.
owja, de datum waarop "K" gemaakt is, is 05-03-37 om 10:51 (ook heel vreemd)
Daar gaat het bij mij juist om. Ik wil de data redden, maar is dit mogelijk?EelcoB schreef op 07 april 2003 @ 18:59:
Lijkt op eenkapotte fat... Heb ik met mijn presario 333Mhz laptop ook zo vaak gehad, bij mij lag het aan een combinatie tussen de Fujitsu harddisk en win98se. Ander OS dr op en tot nu toe draait ie nog als een zonnetje
Anders wordt het gewoon een nieuwe os erop
fdisk/mbr ook al gedaan (denk niet dat het veel uitmaakt, maar je weet niet precies waar het fout zit).
Fdisk /mbr had ik idd ook al geprobeerd, maar werkt ook nietTerw_Dan schreef op 07 april 2003 @ 19:41:
Probeer eens de bekende datarecovery progsels, misschien dat het daarmee lukt.
fdisk/mbr ook al gedaan (denk niet dat het veel uitmaakt, maar je weet niet precies waar het fout zit).
Is dit een compaq dir of niet?
De naam van de partitie is ".CrSprial.1."
Misschien dat dat iemand wat zegt?
[ Voor 9% gewijzigd door HekkeySE op 07-04-2003 22:27 ]
Echt helemaal niemand weet het?HekkeySE schreef op 07 april 2003 @ 20:05:
[...]
Fdisk /mbr had ik idd ook al geprobeerd, maar werkt ook niet
Is dit een compaq dir of niet?
De naam van de partitie is ".CrSprial.1."
Misschien dat dat iemand wat zegt?
Maar probeer zoals eerder vermeld eens de programma's als easyrecovery.
Lijkt gewoon op een fucked up fat tabel.
Probeer de genoemde recover progjes, en ws zit je op een nieuwe install vast.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.