Wij hebben een laptop van een klant waarbij er bijna niks meer op de c schijf staat.
Deze klant was de laptop aan het booten, terwijl zijn accu leeg was dus de laptop vloog uit. Hij had hem daarna op een laadsnoer gezet en toen weer aan. Hij gaf dus toen de melding dat hij de hd niet meer kon lezen (invalid system disk). Nu dacht ik dat de master boot record was beschadigd maar dat was het dus niet. Als ik de hd uitlees met een opstartflop, zie ik alleen 2 bestanden/dir die behoorlijk groot zijn.
Zijn dit compaq dirs? (kan zijn dat 1 van de 2 het bios is)
Mijn vraag is, is alle data nu weg of kan ik deze nog terughalen?
Bedankt!
Deze klant was de laptop aan het booten, terwijl zijn accu leeg was dus de laptop vloog uit. Hij had hem daarna op een laadsnoer gezet en toen weer aan. Hij gaf dus toen de melding dat hij de hd niet meer kon lezen (invalid system disk). Nu dacht ik dat de master boot record was beschadigd maar dat was het dus niet. Als ik de hd uitlees met een opstartflop, zie ik alleen 2 bestanden/dir die behoorlijk groot zijn.
Zijn dit compaq dirs? (kan zijn dat 1 van de 2 het bios is)
Mijn vraag is, is alle data nu weg of kan ik deze nog terughalen?
Bedankt!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.