PW -> SA
.edit: woeps deze move was misschien niet helemaal terecht.
Maar in PW had ie toch een slot gekregen omdat hij bij lange na niet voldoet aan Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
.edit: woeps deze move was misschien niet helemaal terecht.
Maar in PW had ie toch een slot gekregen omdat hij bij lange na niet voldoet aan Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 07-04-2003 17:17 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ok ik zal even wat duidelijker zijn: Ik heb in Filemaker Pro op Records exporteren geklikt en het opgelagen als komma gescheiden tekstbestanden. Toen heb ik Outook geopend en daar op Bestand - importeren geklikt en dan het bestand wat ik in Filemaker opgeslagen had geopend. Vervolgens plaats ik ze in de map Contactpersonen
ok, dan hoort de vraag dus wel in Software Algemeen, want ik zie geen enkele link met programming of webscripting
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zie de vraag ff niet. Zoals ik de vraag in post 1 lees is hij in post 4 beantwoord door de TS???
Pagina: 1