[E-smith] Connecten aan Wanadoo Cable Basic

Pagina: 1
Acties:

• Sebastiaan|IA2
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09-2025
Ik vraag me af of er mensen zijn die dit voor elkaar hebben gekregen ?

Info:

Ik heb sinds kort een Wanadoo Cable Basic abbo. Dit abbo maakt gebruik van het L2TP protocol. Dat protocol moet connecten aan een opgegeven VPN server en maak vervolgens verbinding met Wanadoo. In E-smith (v 5.6) is het in de default installatie volgens mij niet mogelijk deze config aan de praat te krijgen. Omdat E-smith mij wel een goede distro lijkt, zo ik graag willen weten of er mensen zijn die deze config hebben draaien, en wat ze daarvoor gedaan hebben :)

p.s. als het absoluut niet kan hoor ik dat ook graag. Als iemand via een andere disto bovenstaande configuratie aan de praat heeft om internet te delen, hoor ik dat ook graag ;)

AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)

Verwijderd

Lees eens wat op http://forum.minddigger.com/phpBB/ . Daar staan forums over e-smith waar je ook wel topics met dit onderwerp tegen zou kunnen komen :)

• Sebastiaan|IA2
Minddigger is inderdaad een goed forum voor dit onderwerp. Echter heb ik daar alle fora doorzocht en gezocht naar de oplossing niet gevonden. Omdat dit forum toch een breder publiek trekt dacht ik dat hier misschien wel iemand rondhangt die dit probleem verholpen heeft.

AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)

Verwijderd

ik heb dat abo een tijdje mogen abusen , damn traag :)
maar gewoon aan de gang gekregen met de 'de facto' pppoe tool , roaring penguin ( http://www.roaringpenguin.com/pppoe/ )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 09:58 . Reden: het is vroeg -_- ]

• Sebastiaan|IA2
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 09:57:
ik heb dat abo een tijdje mogen abusen , damn traag :)
maar gewoon aan de gang gekregen met de 'de facto' pppoe tool , roaring penguin ( http://www.roaringpenguin.com/pppoe/ )
Mmm, was dat ook met dat Motorola modem ???

Ennuh, ik haal tot mn verbazing standaard ongeveer 40 kb, met uitschieters naar 60 op hele snelle servers :9

Verwijderd

ehm , nee , dat was met dat kleine com21 speeltje
wel ong. zelfde snelheden , zat in statenkwartier in den haag , weinig kabel users ^_^

• Sebastiaan|IA2
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 10:51:
ehm , nee , dat was met dat kleine com21 speeltje
wel ong. zelfde snelheden , zat in statenkwartier in den haag , weinig kabel users ^_^
Die com21 lijkt me ideaal, want daarvoor zijn wel de goede programma's beschikbaar. Ik denk dat ik maar ff een aternatief moet gaan zoeken voor E-smith :/

Pagina: 1