20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Nederlandse Qmail Howto Manual, graag commentaar!
[ Voor 11% gewijzigd door flat op 07-04-2003 16:56 ]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
je kunt ook in outlook een optie aanzetten laat copie achter op server is precies hetzelfde? imhoPowerSp00n schreef op 07 april 2003 @ 16:51:
Ik vind het grootste voordeel van IMAP dat de berichten op de server blijven te staan, en dat ik bij een format dus nooit mijn e-mail hoef te backup-en. QMail is volgensmij alleen SMTP, voor IMAP kun je bijv Courier-IMAP gebruiken (zit ook POP3 in).
Kan een mogelheid zijn maar dan wordt er minder info op de server bijgehouden...Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 16:56:
[...]je kunt ook in outlook een optie aanzetten laat copie achter op server is precies hetzelfde? imho
Verwijderd
wat is die info dan als ik vragen mag???PowerSp00n schreef op 07 April 2003 @ 17:00:
[...]
Kan een mogelheid zijn maar dan wordt er minder info op de server bijgehouden...
ik heb op dit moment geen imap draaien, en gebruik overal deze setting, en ik heb webmil draaien voor de public computers...
Courier-IMAP (Courier == lettertype??) zou volgens jullie de boel moeten regelen... Is deze simpel te configuren
squirrelmail is gewoon een webaplicatie net als phpMyAdmin ed??
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
bij imap kan je statussen aan mailtjes hangen en mail ordernen in mappen enzoVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 17:30:
[...]
wat is die info dan als ik vragen mag???
ik heb op dit moment geen imap draaien, en gebruik overal deze setting, en ik heb webmil draaien voor de public computers...
Je thuisserver haalt je pop3 mail op bij je provider en zet deze om in IMAP welke je bv weer in outlook kan uitlezen
ja, maar dan dus voor emaildecramy schreef op 07 April 2003 @ 17:31:
squirrelmail is gewoon een webaplicatie net als phpMyAdmin ed??
het ophalen van email bij je provider kan je door fetchmail laten doen. deze checkt om de zoveel tijd of er nieuwe mail is, haalt deze binnen, en levert 't af bij de goede userThe Undertaker schreef op 07 April 2003 @ 17:39:
Werkt IMAP volgens de volgende formule:
Je thuisserver haalt je pop3 mail op bij je provider en zet deze om in IMAP welke je bv weer in outlook kan uitlezen
dat heeft verder niets met imap te maken trouwens, imap is immers het protocol waarmee de mailserver en de client (bijv outlook) met elkaar communiceren (net als ftp en http, maar dan dus voor email
[ Voor 41% gewijzigd door flat op 07-04-2003 18:03 ]
--Roy Goodman
bij de sendmailconfig
duhh
[ Voor 57% gewijzigd door decramy op 07-04-2003 18:00 ]
eeuh even in de sendmail-faq/manual opzoeken misschien?decramy schreef op 07 April 2003 @ 17:58:
wat betekend canonify of canonification??
bij de sendmailconfig
duhh
als ik jou was zou ik trouwens 'n andere MTA dan sendmail installeren, die M4-marcos vind ik echt 'n ramp om mee te werken, en ik denk niet echt dat jij een specifieke feature van sendmail nodig hebt, di e'n andere MTA niet kan bieden
--Roy Goodman
Verwijderd
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het vooronderzoek gepleegd om antwoorden te vinden op de vragen die je stelt nou bepaald uitgebreid was. Oftewel, probeer eerst eens zelf wat te zoeken / lezen voordat je een vraag stelt.
Dit topic is gesloten.
![]()