Toon posts:

wireless router

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoi, shoot me! Net een paar uurtjes zitten zoeken in de faqs en de search, maar helaas: te veel bomen (zie geen bos meer). :?
Ik heb kabel (upc) op mijn Pc (gewoon met modem en draadje). Nu ben ik in blijde verwachting van een acer travelmate 800 laptop (centrino) met w-lan. :9~ Maar heb dus nog geen netwerk! Nou ben ik geen zware downloader, maar wil wel zonder draadje kunnen surfen en mailen op mijn laptop. De pc hoeft niet wireless, die neem ik toch niet mee de tuin in.......;)
Ik begreep dat het handig was om een wireless router te kopen. De laptop is echter nogal duur, dus nu wil ik als rasechte zuunige ollander niet veel geld meer uitgeven. Welke goedkope wireless router is kwalitatief acceptabel gezien mijn wensen? (er hoeven niet meer pc's of laptops aan en bereik van 15 meter is mooi zat)
Bijv:
adaptec €145,-
e-tech € 149,-
Benq €122,-
linksys €129,-
kobishi €155,-
netgear €164,-

Nou niet allemaal boos worden, als ik deze info ergens kan vinden dan geef me maar een linkje! Maar gebruikerservaringen heb ik het liefst...
U zijt bij voorbaat bedankt voor uw engelengeduld!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ greetzzz van newbie Esther :>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 16:43 ]

Verwijderd

Zit hier te denken of het wel handig is om een wireless router te kopen
Als je geld wilt uitsparen kun je net zo goed alleen nog een wifi nicje d'rbij kopen en dan een p2p netwerk opzetten. Internet delen op de pc aan zetten en je kunt mooi in de tuin internetten. Nadeel is wel dat de internet-deel-pc aan moet staan.

• jesternl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05-2022

jesternl

MafiaScum

Hmmm als geld de grootste bepaler is, en de afstand niet meer dan 15 meter zoe ik gaan voor een 802.11b adapter. Minder snelheid dan a (11 MBit versus 54) Maar je bent geen downloader zeg je al. Bereik moet geen probleem zijn. Linksys is in het algemeen behoorlijk goed.

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Er is dit topic:
[rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]
Waar ook wat wireless routers bij staan en waar je desnoods ook iets kan bijzetten.

en je vindt zonder probleem wat topics over die desbetreffende routers met de search.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.