Toon posts:

Zonder AC3 codec perfect afspelen, met niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op advies van jullie in eerste instantie ffdshow als video codec gedownload.
Kein probleem. Maar toen had ik dus geen geluid. Dus ik wederom op jullie advies de ac3 codec dowloaden. Maar nu schokt ie bij het weergeven van de films.
Voor de duidelijkheid: Ik heb beeld (schokkerig) en geluid.

Wat the F***k moet ik doen.
Ik krijg hier zo langzamerhand SARS van

Verwijderd

Probeer Nimo's codec pack eens.
Is je PC wel snel genoeg om dit allemaal af te spelen ?

Is het wel te hopen dat je die oude zooi eraf kunt krijgen of dat dit codec pack het geheel overschrijft anders zul je bar weinig verbetering zien.

Als je toch bezig bent: BS Player werkt bij mij perfect voor het afspelen van DivX met AC3 geluid'.
Mediaplayer 9 is zo zwaar als een molensteen en heeft zoveel zooi die je niet nodig hebt als je alleen DivX wilt kijken. Kun je beter een 'lichte' player proberen.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 16:26 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ehm, topictitel beetje aangepast, liever voortaan niet schelden ;).
En hoe bedoel je: "Op jullie advies". Heb je topics gevonden in de search? Of bedoel je uit de FAQ? Kun je even aangeven wat je bedoelt, dat is wat makkelijker uitzoeken ;). Eventueel met linkjes naar oude topics.

En heb je al geprobeerd te [search=divx schokt] :).
Nimo raad ik persoonlijk af, alleen te gebruiken als je losse codecs nodig hebt, maar niet compleet installeren, dat geeft botsingen tussen codecs.

[ Voor 34% gewijzigd door Compubiter op 07-04-2003 16:27 ]

Verwijderd

Probeer K-Lite Codec Pack eens.

Gebruik niet WMP9. BSplayer, VideoLAN, Media Player Classic, etc zijn veel beter.

Verwijderd

over het snel genoeg verhaal.. 640x480 divx met ac3 audio draait hier op 60% cpu usage op een Via C3-V8000 (800mhz C3 dus)
dan wel in linux met accelled X , en mplayer met xvidix

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 11:29

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 16:20:

Ik krijg hier zo langzamerhand SARS van
ja, t word een echte hype he...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1