• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Hallow mede tweakers :)

Ik bel net mijn leverancier, die vertelt mij dat Sony de Clie NX70V niet meer wordt levert.
Dit lijkt mij nogal vreemd, omdat het toch een vrij nieuw app. is of niet?

Weten jullie misschien waar dit mee te maken heeft?

Alvast bedankt!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Er is al een opvolger beschikbaar: NZ90. Ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar goed...

In ieder geval: de NX70 heeft een CF-compartiment waarin je specifieke Sony CF Wi-Fi kaartjes in zou kunnen douwen. Op http://www.cliesource.com is men een driver a.h. testen die het mogelijk maakt dat CF -geheugenkaarten en andere CF-kaarten ook worden herkend door de NX.

Wel een hele strakke actie dus: heb je in een Sony, Palm-based PDA dus ook de mogelijkheid om CF-kaartjes (met grote capaciteit) rond te sjouwen...

• u_nix_we_all
  • Niet online
Strakke actie zou het zijn als Sony z'n memory sticks overboord zou zetten
en ook SD en CF geheugen compatible zou zijn zonder dat je zelf een driver moet hacken.
Een "specifieke Sony CF wifi kaart" ? Is weet typisch Sony, standaard geen driver
voor "normale" cf kaartjes , zoals CF-wifi (want die zijn er ook van andere merken dan Sony)
of CF gps. Stel je toch eens voor dat mensen niet-sony accesoires gaan kopen.
Ze zullen wel weer teruggaan naar de MemoryStick standaard, zodat je gewoon niet anders kunt dan (dure) Sony accesoires te kopen.
Sony , bleeeeeeh

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• eduardtee
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ja, wat dat betreft is Sony bleeeeeeh...

Maar ja, Sony is wat design betreft nu eenmaal een voorloper i.d. Europese markt (mijns inziens). Zij willen nu eenmaal gewoon dat Sony-kopers ook alleen Sony blijven kopen door bijv. alleen MS te ondersteunen...

Sony zal dus niet snel andere geheugenkaarten standaarden accepteren in hun apparatuur, aangezien dat hun eigen concurrentie is....

Ik ben ook geen fan van MemSticks, maar soms moet je wel (aangezien de NR70V op het moment van introductie gewoon DE mooiste pda was en eigenlijk nog steeds is)...

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Ik heb hem gelukkig nog kunnen bestellen :D via een andere leverancier :) ben daar erg blij mee :D

Ik ga morgen sony hier persoonlijk even overbellen (kon ik vandaag niet doen, want had de codes niet om gelijk geholpen te worden)
Als ik hem donderdag heb, horen jullie het misschien wel even :P

Toch bedankt allemaal :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

NX is nog niet discontineud hoor, lijkt me eerder een tijdelijke dip wegens de (relatief) grote vraag :D
NZ is geen opvolger, tis meer een alternatief.

btw, die NX is echt fantastisch...
* Selachii wub's it....much more then iPaq H3970

[ Voor 5% gewijzigd door Selachii op 09-04-2003 01:12 ]

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

[quote]Qorne schreef op 07 april 2003 @ 19:05:
Ik heb hem gelukkig nog kunnen bestellen :D via een andere leverancier :) ben daar erg blij mee :D
quote]

Me too, bij de wehkamp gewoon :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 03:13:
Qorne schreef op 07 april 2003 @ 19:05:
quote]

Me too, bij de wehkamp gewoon :)
:P
wat heb je er voor betaalt als ik vragen mag? ik 480euro
Pagina: 1