Toon posts:

mail aliassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een chello verbinding, en daarbij heb ik wat aliassen ingesteld:

q@chello.nl, w@chello.nl, e@chello.nl, r@chello.nl

In Outlook Express heb ik email berichtregels ingesteld:

Als de regel Aan of CC q@chello.nl bevat of w@chello.nl of e@chello.nl
Niet van de server downloaden

Mijn email adres is dus r@chello.nl. Het probleem is dus dat als er door iemand een mailtje is verstuurd naar email adres r@chello.nl en naar w@chello.nl (in de aan of cc dus), wordt het bericht niet gedownload, omdat het adres w@chello.nl erin staat...

Weet iemand een oplossing om ervoor te zorgen dat het email bericht toch word gedownload en het bericht ook op de server blijft staan...

Dan heb ik ook nog het liefst, dat als ik het mailtje heb binnengehaald, er een kopie op de server blijft staan, en pas nadat de ander ook het mailtje heeft binnengehaald het mailtje van de server wordt verwijderd...

Verwijderd

Wilde net een topic openen met ook zoiets, ik heb een paar aliassen ingesteld maar ik wil ze graag weer wissen omdat ik er veel spam op krijg.
Nu zou dat moeten kunnen via de sjello site, nee dus, ik krijg een error als ik t probeer.
Wat zijn de opties?

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Je maakt twee van die berichtregels.

1) In de eerste haal je alle adressen eruit waarvan je wél de mail wilt ontvangen, die laat je bijv. in je inbox zetten.

Nu blijven alle andere mails over, behálve de mails met de toegestane adressen

2) Filter met de tweede berichtregel alle ongewenste adressen weg, door ze van de server te verwijderen

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 16:05:
Wilde net een topic openen met ook zoiets, ik heb een paar aliassen ingesteld maar ik wil ze graag weer wissen omdat ik er veel spam op krijg.
Nu zou dat moeten kunnen via de sjello site, nee dus, ik krijg een error als ik t probeer.
Wat zijn de opties?
Dat kan toch gewoon met de "My Service" knop op de Chello site? Dat werkt bij mij prima! Je kan je aliassen daar gewoon wijzigen in andere (of opheffen).

Wees consequent, maar niet altijd

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In Outlook kun je ook uitzonderingen op de regel instellen. Dus niet downloaden als het verstuurd is aan w@chello, behalve als het ook verstuurd is aan r@chello.nl.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ook schreef op 08 April 2003 @ 09:44:
[...]
Dat kan toch gewoon met de "My Service" knop op de Chello site? Dat werkt bij mij prima! Je kan je aliassen daar gewoon wijzigen in andere (of opheffen).
Dat lukt dus niet, krijg ik een error.

Verwijderd

primaryuser PSCO attribuut ''maxNumberEmailAliases'' bevat ongeldige waarde ''''

deze error welteverstaan, nadat er om bevestiging gevraagd wordt om te deleten, ik heb niet teveel asliassen trouwens :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:17 ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

En wat als je em in iets anders veranderd?? Het gaat erom dat je je huidige aliasssen kwijt raakt toch? Neem gewoon een bullshit alias!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1