Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Vrij duidelijk, lijkt me zo. Je krijgt een error 5, wat (ook volgens de Bijbel) wil zeggen dat de PID niet gevonden is in de lijst die AppActivate doorzoekt.You can use AppActivate only with processes that own windows.
[ Voor 71% gewijzigd door Korben op 07-04-2003 16:06 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Geloof mij maar screensaver.exe heeft wel degelijk een window. Het is namelijk een setup programmaatje om een screensaver te installeren. Dus dat is het niet.
De titel in mijn taskmanager is trouwens 'Setup'. Misschien dat hij dat niet leuk vind.
Ook als ik AppActivate "Setup", False doe werkt het niet.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Misschien is het een programma dat de MSI engine van Windows launcht? Dan kan ik me voorstellen dat het proces zelf niet de eigenaar van de windows is en dat je dus het venster niet kunt activeren. En zoals ik net al editte, error 5 geeft aan dat je PID niet kan worden gevonden.DeathKnight schreef op 07 April 2003 @ 16:05:
Geloof mij maar screensaver.exe heeft wel degelijk een window. Het is namelijk een setup programmaatje om een screensaver te installeren. Dus dat is het niet.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Nee is gewoon een apart setup ding. Geen wise installer ofzo.Korben schreef op 07 April 2003 @ 16:09:
[...]
Misschien is het een programma dat de MSI engine van Windows launcht? Dan kan ik me voorstellen dat het proces zelf niet de eigenaar van de windows is en dat je dus het venster niet kunt activeren. En zoals ik net al editte, error 5 geeft aan dat je PID niet kan worden gevonden.
Het enige wat ik wil is dat hij automatisch op de knop finished binnen die setup drukt.
Hoe kan ik dit oplossen dan?
[ Voor 3% gewijzigd door me1299 op 07-04-2003 16:14 ]
Dat werkt.