Real time strategy game gezocht

Pagina: 1
Acties:

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik zoek een strategy game, die zeer op de werkelijkheid is gebaseerd, niet zoals, Red Alert dat je met 50 poppetjes een kamp kan aanvallen en kan vernietigen, of een waar je superwapens hebt zoals een Ioncannon..

Maar gewoon echt, dat je net als wat nu in irak speelt, tactisch moet spelen, gebrouwen kan veroveren en kan gebruiken (denk aan Saddam international die nu gebruikt wordt voor aanvoer van meer leger eenheden, tanks enz)

en ga zow maar door, paradrops van 50 lui, goede airbattles goed afweersysteem, niet dat je in een vliegtuig 100 raketten moet pompen,

ik heb C&C generals gespeelt hij is wel leuk, je kan er een super groot leger mee maken, maar ik wil toch nog meer..

wie weet er een game wat er in de buurt komt? :)

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:29

lolo_konijn

huppel de huppel

Ik denk dan aan Combat Mission, maar dat is dus niet realtime... maar wel weer erg realistisch.

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:27

Wom

Commandos iets voor jou ? Niet geheel wat je zoekt, maar is wel realistisch in die zin dat je geen groot leger kunt bouwen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

En normale (nieuwe) rts spellen ala RedAlert. Liefst 2D. Ja ik hou nog van die oude zooi ja :P

• 4Real
AudiRS4 schreef op 08 April 2003 @ 13:26:
Commandos iets voor jou ? Niet geheel wat je zoekt, maar is wel realistisch in die zin dat je geen groot leger kunt bouwen.
nee commandos vond ik helemaal niks, wil nog wel een groot leger kunnen aan voeren

keb dit nog gevonden:

Frontline Attack: War over Europe

Afbeeldingslocatie: http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/frontline_attack/screens/SShot014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/frontline_attack/screens/SShot108.jpg

ziet er zeer goed uit, je kan lekkere legers commanderen mooi spel :)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
4Real schreef op 08 April 2003 @ 14:42:
[...]

nee commandos vond ik helemaal niks, wil nog wel een groot leger kunnen aan voeren

keb dit nog gevonden:

Frontline Attack: War over Europe

[afbeelding]

[afbeelding]

ziet er zeer goed uit, je kan lekkere legers commanderen mooi spel :)
Linkje? Releasedate?

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

Erm, wat dacht je van Earth 2150 en zijn opvolgers, waren erg realistisch (ammo herladen enzo) Tunnels etc, heel erg groots opgezet.

www.earth2150.com

-- Altijd blijven prutsen --

• 4Real
Game site

hij is al gerealsed :)

• 4Real
FoggyFreek schreef op 08 April 2003 @ 14:47:
Erm, wat dacht je van Earth 2150 en zijn opvolgers, waren erg realistisch (ammo herladen enzo) Tunnels etc, heel erg groots opgezet.

www.earth2150.com
heb ik ook gespeeld, tis wel brute game maar vond upgraden (wat ongeveer half dag duurt dan heb je alles) eeuwen duren

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

empire earth is niet wat je noemt een realistisch rts
dan kan je beter 1 spel van de sudden strike-serie spelen

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Inderdaad, misschien is Sudden Strike 2 iets voor je :)
Of Blitzkrieg, dat is een recentere tactische WW2 RTS.

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik weet er zelf niks van, maar een kennis van me had het over Blitzkrieg, WW2 RTS die uitblinkt in realisme. Niks basis bouwen e.d., je hebt een leger en daar doe je het mee, plus de reinforcements die kunnen komen. Er bestaat zoiets als ammunition in het spel, en je hebt dus ook een supply truck rondrijden die je manschappen van munitie moet voorzien. Heb je een artilleriekanon dan wordt dat bemand door 3 soldaten. Met een sniper kun je ze afschieten, doet het kanon het niet meer. Maar dan kan de ander wel weer tegen 3 gewone soldaten zeggen "hey, ga eens achter da kanon daar staan en doe dr wat mee".

bepaald kaliber tanks kunnen door een bepaald ander type nauwelijks frontaal aangevallen worden, dan moet je gaan flanken e.d. Schijnt erg realistisch te zijn.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

blitzkrieg is een wat verbeterde sudden strike, ipv sprites die bewegen zijn het echt 3d objecten. daarbij is het ook zo dat als je tanks van voren met andere wapens bestookt dat ze minder kwetsbaar zijn dan van achter.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Een tijdje terug is Real War uitgekomen, dat is een RTS spel, met realistische eigenschappen.

http://www.real-war.com/

Demo: ftp://206.252.131.164/RWDemo/RWDemo2.exe

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 11:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 11:40:
Een tijdje terug is Real War uitgekomen, dat is een RTS spel, met realistische eigenschappen.

http://www.real-war.com/

Demo: ftp://206.252.131.164/RWDemo/RWDemo2.exe
die WIL je niet spelen :D

maar serieus, ik denk dat Sudden Strike aardig in de buurt komt...
Pagina: 1