Toon posts:

Schedule+ en Ipaq synchronisatie software? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb hier een Ipaq, das allemaal hartstikke mooi alleen nu wil ik de agenda van de desktop computer die is opgezet in schedule+ synchroniseren met de Ipaq. Heeft iemand enig idee hoe hoe dit in de praktijk omgezet kan worden?

Help me out here!! _/-\o_

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eerst pegasus mail en nu schedule + :?

naja, ook deze hoort niet in Windows Operated Systems maar in Software Algemeen

misschien de forumbeschrijvingen & Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 eens goed doorlezen?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Dat er nog mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze op dit soort kleine dingen letten....maar goed bijdehandje jij je zin! Als je nou ook nog even een nuttig antwoord gaf!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 17:02:
Dat er nog mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze op dit soort kleine dingen letten....maar goed bijdehandje jij je zin! Als je nou ook nog even een nuttig antwoord gaf!
offtopic:
Eeeeuh. Laten we het een beetje rustig houden; het is zijn taak om het forum in goede banen te lijden. En dat gebeurt o.a. door topics naar de juiste plaats te verplaatsen - hij had inderdaad ook een slotje kunnen zetten maar blijkbaar was 'ie in zo'n goede bui dat hij zijn inderdaad kostbare tijd opofferd om jou te hlpen door het te verplaatsen naar een plaats waar de mensen zitten die een antwoord zouden weten ;)

Natuurlijk ben je zelf al google, download.com etc langsgelopen, maar blackd heeft het nu net ook even voor je gedaan. Gezien je overdreven reactie kan ik me goed voorstellen dat hij geen zin meer heeft om je verder te helpen, maar toch nog een tip van hem:

----
[google=synchronize schedule plus ipaq] geeft in ieder geval 1 pakket wat het kan
----
Even googlen levert dus wellicht al een oplossing op. Werkt dat?

Nu we toch offtopic bezig zijn: zou je een suggestie kunnen doen voor een topictitel die je vraag nog beter beschrijft? Dan kunnen mensen je vraag sneller vinden ;)
Zie het Software Algemeen - Policy voor wat tips

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry hoor maar ik loop hier te stressen als een gek omdat dat klaar moet, als iemand dan constant mijn topics verschuift en er een leuk verhaaltje bij schrijft word ik een beetje sjaggie. Als ik iemand onterecht een verwijt heb gemaakt spijt me dat oprecht. 8)7

P.S. Bij google, yahoo en al die andere heb ik inderdaad gekeken maar helaas niets kunnen vinden. Als iemand de URL van die site zo heeft heel graag.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De link van blackd gaf (in iets aangepaste vorm) een mogelijkheid:
[google=synchronize "schedule plus" ipaq] geeft een link naar Companionlink:
CompanionLink supports the following contact managers:

* ACT! 4.0/2000
* GoldMine 4.0/5.0/5.5/5.7 - dbase only
* Lotus Notes 5.0
* Lotus Organizer 4.1, 5.0 and 6.0
* Outlook 97/98/2000 and 2002 (XP)
* Outlook Express
* Schedule Plus 7.0a/7.5
Maar ook
CompanionLink is no longer supporting Lotus Organizer, Schedule Plus, Windows Address Book, or TeleMagic. If the version of software you are using is not present in the drop-down list, please call Technical Support for verification.
Dus je zou misschien een oudere versie kunnen zien te vinden in een winkel oid?

offtopic:
Beetje stressen kennen we allemaal waarschijnlijk wel. Het zij je vergeven ;)

Ik heb je topictitel trouwens wat duidelijker gemaakt, zo zien mensen die je probleem kennen de vraag eerder :)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2003 16:52 . Reden: Tags heel sneaky gefix0rd :X ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1