Toon posts:

internet tijdens opstarten windows

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste Tweakers,

als ik windows XP opstart dan staat internet niet direct aan (ADSL Lite van Het Net) ze hebben duzzz niet ingesteld dat internet bij het starten van windows automatisch start. ik moet duzz op internet explorer klikken en dan verbinding maken. en daar baal ik van.
ik kan het nergens vinden waar ik het bij het automatisch opstarten van internet moet vinden duzz weet een van jullie (tweakers) er iets over of heeft het zelf meegemaakt ??

vriendelijke groet,
Hendrik Woudsra

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Handigst is om een router te gebruiken (of een getweakt Alcatel modem), die maakt en houdt dan de verbinding voor je; zodra je PC is opgestart heb je dan netwerk (en dus Internet). Maar de automatische verbinding van IE is niet goed genoeg voor je?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dat staat in de FaQ.
Hoe zorg ik dat mijn ADSL verbinding automagisch gemaakt wordt als ik Windows start?

Uitgaande van een niet-getweaked ADSL modem (dus met VPN verbinding) zijn er twee manieren:
- zelf een snelkoppeling maken
- een proggie gebruiken, wat uiteraard geheugen kost

Eerste manier (kan enigszins verschillen per OS)

- ga naar je ADSL inbelverbinding (bij Externe Toegang of Network and Dail up connections) en klik op "properties/eigenschappen" met rechts
- vink af: "prompt for username and password"
- vink aan: "dial if line is dropped"
- klik OK
- klik met rechts op "start" en kies "openen"
- ga naar programma's / opstarten
- sleep je VPN verbinding icoontje rechtstreeks naar startup toe . Let op: je moet het icoontje rechtstreeks uit Externe Toegang (oid.) naar startup slepen. Een snelkoppeling daarnaar toe in je startup slepen werkt niet.
- zorg er uiteraard voor dat "wachtwoord onthouden" aangevinkt staat

Tweede manier

Een programma gebruiken zoals Superdial 2000, geschreven door medetweaker DaZZle.
*D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kijk eens in de FAQ :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.