Het gaat lekker met DPC, we staan inmiddels op 98. Fuck, heb ik vanmiddag 900 barrels om geruild voor een drilling rig, werkt dat ding voor geen meter. Met de medium rig trok ik meer uit de grond. Nog even doorsparen voor wat defenses en dan een leuke gun kopen en lekker raiden.
enig idee waar die gast het over heeft ??
Nou moe?
Bevangen door de warmte ofzo...
Bevangen door de warmte ofzo...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ken iemand dit ff vertale? Ik ben er wappie van....
Loeibaar.nl
Waarschijnlijk door de bliksem geraakt
Gokje, maar heeft hij het misschien over 'planetarion'?
Ja dat zou best wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn eventueus. Maar net zo goed niet. Want dat kan natuurlijk ook, dat het gewoon niet zo is en dan gaat het hele feest dus net zo goed niet door voor het zelfde geld. Alleen weet je nooit waar dat dan weer toe zou kunnen leiden wie weet.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
(vertaling)?
Neuk, heb ik vanmiddag 900 guldens om geruild voor een vibrator, werkt dat ding voor geen meter. Met de medium dikte trok ik meer uit haar k. Nog even doorsparen voor wat defensiefs en dan een leuke gun kopen en lekker rond rijden.
Neuk, heb ik vanmiddag 900 guldens om geruild voor een vibrator, werkt dat ding voor geen meter. Met de medium dikte trok ik meer uit haar k. Nog even doorsparen voor wat defensiefs en dan een leuke gun kopen en lekker rond rijden.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
WTF?!? Kweetnie, maareuh er is iets mis hier.
1. Wij staan niet 98 maar #10, (misschien zijn subteam?)
2. Hij heeft het over een spelletje. (Verkeerde site gepost? Had eigenlijk op DPC Lightning Clan gemoeten?)
3. Wat een onzin, gdew heeft vast de beste vertaling te pakken.
/me out ©
1. Wij staan niet 98 maar #10, (misschien zijn subteam?)
2. Hij heeft het over een spelletje. (Verkeerde site gepost? Had eigenlijk op DPC Lightning Clan gemoeten?)
3. Wat een onzin, gdew heeft vast de beste vertaling te pakken.
/me out ©
Bericht hierboven
lol
check http://www.cashwars.com
(simpel web based mud spelletje, met een GoT teampje genaam Dutch Power Castles)
check http://www.cashwars.com
(simpel web based mud spelletje, met een GoT teampje genaam Dutch Power Castles)
Pagina: 1