Verwijderd
Als ik nou 2 Ghz roep, zal hij dan ook daadwerkelijk tot 2 Ghz gaan? NEE. Ga gewoon zelf aan de slag en kijk tot hoe ver hij gaat.
/me wordt moe van al die onzinnige vragen
/me wordt moe van al die onzinnige vragen
Een 1 GHz CPU overklokken is helemaal niet interessant. Ten eerste is de aanschafprijs hoog, ten tweede is het overklokpotentieel gering.... De hele essentie van overklokken is nou juist dat je voor weinig geld veel snelheid krijgt... Bijvoorbeeld een 700E (fl. 550) op 933 (fl. 1550) draaien! 
(Bron: Pricewatch)
(Bron: Pricewatch)
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Je kan hem overklokken tot hij zwart ziet...
Verwijderd
Weet je wat je moet doen: Em op de grond gooien en er op stampen. Dan gaat hij pas hardOp maandag 20 november 2000 22:02 schreef Mr.WWW het volgende:
Moet je hem een keer laten vallen gaat hij 5keer zo snel lopen :):)
ja erg leukhoor mensen jullie helpen die jongen lekker zo.
je moet ervan it gaan dat je je processor 150 tot 300Mhz kan klokken als je maar de goede koeling gebruikt.
dat heb ik mij laten vertellen door Spooky2 en ik geloof hem wel.
je moet gewoon lekker vanalles gaan proberen ,als hij niet goed wil booten moet je iets lager gaan dat is je dode punt .
let hierbij wel op je koeling en je vcore voltage.
ga niet in 1 keer 300 Mhz dr op gooien maar 100 ofzo en probeer hem dan eerst stabiel telaten lopen en ga dan pas verder anders kom je alleen maar in de knoop
suc6
je moet ervan it gaan dat je je processor 150 tot 300Mhz kan klokken als je maar de goede koeling gebruikt.
je moet gewoon lekker vanalles gaan proberen ,als hij niet goed wil booten moet je iets lager gaan dat is je dode punt .
ga niet in 1 keer 300 Mhz dr op gooien maar 100 ofzo en probeer hem dan eerst stabiel telaten lopen en ga dan pas verder anders kom je alleen maar in de knoop
suc6
Spelfouten voorbehouden.
raptile, klopt gedeeltelijk. Dat kan bij de huidige 'standaard'-modellen, zoals de Duron 700 en de TB700-800.
Hoe hoger de klok standaard al loopt (in dit geval 1ghz), hoe minder snelheidswinst je kan halen.
Hoe hoger de klok standaard al loopt (in dit geval 1ghz), hoe minder snelheidswinst je kan halen.
huh... ik loop soms ook maar wat te ijlen hoor... trouwens een tb800 is niet veel meer dan een door amd lager afgestelde proc... eigenlijk is ie hetzelde als de 1000 je moet het er alleen wel even zelf uithalenOp dinsdag 21 november 2000 12:09 schreef raptile het volgende:
ja erg leukhoor mensen jullie helpen die jongen lekker zo.
suc6
edit:
hehe, je zou wel de eerste zijn die me gelooft
(kiddin)
hehe, je zou wel de eerste zijn die me gelooft
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
ik geloof je idd
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1