cordless dekstop muis reageerd k#t.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Jongens, heeft iemand mischien ervaring met een cordless muisje van logitec?

Ik heb zo'n cordless desktop delux optical gekocht, maar de muis heeft naar mijn idee de nijging om pauses in te voegen bij het bewegen. Dus als je naar een kant beweerd, is dit extreem schokkerig.

Je kunt je voor stellen dat het niet echt makkelijk werken is als je constand moet controleren waar je muis nu weer heen gaat.

Kunnen jullie me vertellen hoe ik het beestje toch 'fatsoenlijk' kan laten functioneren? Ik zou een dergelijke mooie set liever niet naar de winkel terug brengen.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nieuwe batterijen?
Afstand tussen de muis en de receiver verkleinen?

[ Voor 15% gewijzigd door Han op 07-04-2003 14:26 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:38
Staan er andere apparaten zoals je keybord en monitor zeer dicht bij de muis? Als dit zo is dan moet je zorgen dat de muis meer ruimte om zich heen heeft. Tenminste, bij MX700 is het zo dat andere apparaten het signaal kunnen verstoren.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
De set is gloed nieuw. De baterijen zijn volg, en de afstand tot de ondvanger is zeer zo';n 10 cm.

De ondvanger staat onder me monitor. Het toetsenboard en muisje (cordless desktop) staan daar weer voor.

Ik heb geen verbetering in preformance als ik het ondvangst station onder me monitor vandaan haal en vrij neer zet.

Nog meer suggesties?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
USB of PS2...? USB ging bij mij ook niet super...

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
ps2

Verwijderd

ik heb deze set ook, maar ik heb er totaal geen last mee. en wat betreft storing door de monitor: mijn muis ligt er zo'n 10 cm vandaan met de ontvanger aan de andere kant van de monitor maar ik merk totaal geen verschil met wanneer ik de ontvanger aan dezelfde kant leg. ik gebruik trouwens alleen de ps2 poorten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 14:46 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

USB geprobeerd :?

[ Voor 75% gewijzigd door Glashelder op 07-04-2003 14:46 . Reden: quote toegevoegd ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
usb ook al geprobeerd. Ik begrijp er niets van. Naar mijn idee zouden er geen storende elementen kunnen zijn.

Athans, ik heb een 5.1 seround set, van creative, maar deze zou toch goed geshield moeten zijn tegen emi.

edit:
ja, usb ook al geprobeerd, en om eerlijk te zijn, ik had het idee dat het niet uit maakte.

[ Voor 20% gewijzigd door Four op 07-04-2003 15:05 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een muis met een draad heeft het probleem niet :?

Ik zou m is omruilen dan en een andere testen :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• turnpike
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

Sja, ik heb dezelfde problemen gehad met deze muis, met een beetje spielerei heb ik dit kunnen oplossen, de muis is nu weer lekker direct en smoothe, probeer toch eerst gewoon heel veel uit, want als t goed werkt is t gewoon verrekte mooi spul nietwaar ?

Ik heb er een ander probleem voor terug gekregen, namelijk dat mijn muis zo'n 2 a 3 seconden lang niet op bewegingen reageert als ie een tijdje heeft stil gestaan. Het lampje brandt zoals jullie weten altijd, en als je beweegt brandt het lampje iets feller, en dat gebeurt dus in die 2 a 3 seconden niet.
Als ik de muis eventjes optil en weer neerzet doet ie t meestal wel weer maar t werkt gewoon op de zenuwen, wat denken jullie, brakke muis ? Of zal ik maar eens een goeie set batterijen kopen ipv. die topcraft zooi ?

Trouwens, de logitech faq raadplegen wil nog wel eens helpen met het verklaren van "rare" gedragingen van je draadloze muis.

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
*kick* (voor de nette afsluiting)

Op de site staan inderdaad eindeloos veel mogelijkheden om de problemen te verhelpen. Ik zal even aan de gang gaan. Bedankt

Verwijderd

ik heb dus hetzelfde probleem en ga nu op bij logitech faq kijken of er daar een oplossing voor is mocht iemand anders de oplossing al weten aarzel dan niet om het hier te posten :)

Greetz The Dude.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Goed dat je eerst de search gebruikt hebt voordat je je vraag stelde, maar in dit geval was het toch beter geweest om over je probleem een nieuw topic te openen, met de nodige info over wat je geprobeerd hebt etc.

Dus probeer ff uit wat je hier bent tegengekomen en als dat niet werkt kan je een nieuw topic openen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.