Toon posts:

MSN wel ontvangen niet verzenden

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ten eerste wil ik ff zeggen dat ik al gezocht heb, maar dat ik geen normaal antwoord kon vinden.

Ik heb internet via sitecom router en draai msn op windows XP maar ik kan geen bestanden verzenden weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
ik heb al wat porten opengezet en me computer aangekozen als DMZ maar wil niet helpen.

de poorten die ik bij special aplications erbij heb gezet zijn :

TCP/UDP 1863
UDP 5190
TCP 6890 - 6900

alvast bedankt 8)7

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

TCP 6890 - 6900 moet dat ook niet voor UDP??

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Nee alleen TCP

En het is trouwens 6891 tot 6900 en die moet je natten naar je werkstation je kan ze ook alle 10 naar een ander werkstation.

[ Voor 83% gewijzigd door raymonvdm op 07-04-2003 14:46 ]

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je uberhaupt wel MSN 5? Die ondersteunt NAT, dan hoef je alleen nog maar poorten te mappen voor inkomende verkeer, als je een oude versie hebt kun je wel ontvangen maar niet verzenden :) (wat jij dus hebt)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

raymonvdm schreef op 07 April 2003 @ 14:45:
Nee alleen TCP

En het is trouwens 6891 tot 6900 en die moet je natten naar je werkstation je kan ze ook alle 10 naar een ander werkstation.
:?
poortforwarden of poortmappen maar niet natten :P

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iedereen begint hier te lullen over poorten doorsturen terwijl we nog niet eens weten welke versie hij heeft :? MSN 5 ondersteunt NAT... en oudere versies niet

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

YT-Croc schreef op 07 april 2003 @ 14:52:
Iedereen begint hier te lullen over poorten doorsturen terwijl we nog niet eens weten welke versie hij heeft :? MSN 5 ondersteunt NAT... en oudere versies niet
je bent dus met me eens dat de topicstarter te weinig info geeft zoals het hoort bij het openen van een topic, daarnaast heeft hij zeer waarschjinlijk niet gezocht of in de faq's gelezen :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
YT-Croc schreef op 07 April 2003 @ 14:52:
Slaat nergens op, NAT werkt al sinds dat er internet op een netwerk gedeelt word.

Als de user beter de search had gebruikt had hij dit kunnen vinden en had hij in paar min klaar geweest:
Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 5% gewijzigd door Novah op 07-04-2003 14:55 ]

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Novah schreef op 07 April 2003 @ 14:55:
[...]
Slaat nergens op, NAT werkt al sinds dat er internet op een netwerk gedeelt word.

Als de user beter de search had gebruikt had hij dit kunnen vinden en had hij in paar min klaar geweest:
Het Grote Poortmappingsverhaal
Ja maar dat werkt dus niet, vaak genoeg geprobeerd, zowel met iptables alsmet winroute maar ik kan niks versturen, voice werkt iig niet. Ik heb trillian....

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

-> -=Het grote Msn Messenger topic=-

Topic voor msn messenger (ook ivm NAT)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.